باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 18:19:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس هفتم بازی‌های خانگی و نهم بازی‌های خارج از خانه

سه‌شنبه 21 آذر ماه 1396 ساعت 10:11

تیم فوتبال مس کرمان در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، در مجموع از 17 مسابقه خود، 9 بازی خانگی و 8 بازی خارج از خانه را برگزار کرد.

تیم مس در مجموع بازی‌های خانگی خود 5 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست را ثبت کرد و در این بازی‌ها 13 گل زده و 8 گل خورده را بر جای گذاشت.

مس با 17 امتیازی که در خانه کسب کرد، در بین تیم‌های میزبان دور رفت در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی تیم‌های میزبان دور رفت قرار گرفت.

از این حیث تیم اکسین البرز با 23 امتیاز در صدر جدول قرار می‌گیرد و بادران و نساجی نیز با امتیاز مشترک 19 در رده‌ی دوم و سوم هستند.

اما تیم فوتبال مس در دور رفت 8 بازی خارج از خانه را برگزار کرد که از این بازی‌ها سه پیروزی را دشت کرد، در یک بازی به تساوی رضایت داد و 4 مسابقه را نیز با شکست پشت سر گذاشت.

مس در زمان میهمانی خود 9 گل زده و 7 گل خورده را ثبت کرد تا نهایتا با 10 امتیاز در رده ی نهم جدول تیم‌های میهمان قرار بگیرد.

در این جدول تیم نفت مسجد سلیمان با 21 امتیاز صدرنشینی مطلقی دارد و تیم‌های خونه به خونه و بادران با 14 امتیاز در رده‌ی دوم و سوم هستند.

اما در جدول کلی این رقابت‌ها که تیم مس با 27 امتیاز در رده‌ی هشتم آن قرار دارد، شاگردان احمد نخعی با به ثمر رساندن 22 گل زده بعد از تیم‌های بادران با 27 گل و نفت مسجد سلیمان با 24 گل زده سومین خط حمله‌ی برتر لیگ یک در دور رفت را از آن خود کردند.

مس کرمان با 15 گل خورده نیز در رده‌ی ششم بهترین عملکرد خط دفاعی تیم‌های لیگ یک در دور رفت قرار گرفت و از نظر تفاضل گل نیز با ثبت تفاضل مثبت 7 در رده‌ی چهارم لیگ یک دور رفت جای گرفت.

مس کرمان با ثبت تنها سه تساوی برخلاف تیم فصل قبل خود، کمترین تعداد مساوی را در دور رفت لیگ یک این فصل ثبت کرد و از نظر تعداد پیروزی نیز با هشت برد در رده‌ی سوم تعداد بیشترین بردهای تیم‌ها قرار گرفت. از نظر تعداد باخت نیز تیم مس با 6 شکست در رده‌ی ششم کمترین ثبت شکست قرار گرفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2431