باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:37:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی مس و ایرانجوان/مس برنده جنجال بوشهری‌ها!

دوشنبه 20 آذر ماه 1396 ساعت 10:56

مس کرمان با پیروزی در آخرین بازی نیم فصل اول خود با آرامش و البته شادی کسب این سه امتیاز مهم به تعطیلات رفت تا کار خود را برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم آغاز کند.

مهمترین حاشیه بازی مس و ایرانجوان بازگشت تیم کرمانی به تلویزیون استان بود و بعد از حدود 8 ماه مجددا یکی از بازی‌های تیم مس کرمان به طور زنده برروی آنتن رفت. باشگاه مس کرمان پیش از این اعلام کرده بود که با یک توافق منطقی از پخش مستقیم بازی‌های خود از سیمای کرمان به شدت استقبال می‌کند که این اتفاق رخ داد و البته برای مس بسیار خوش یومن نیز بود.

پخش این بازی موجب شد که رسانه‌های کشوری نسبت به چمن وصندلی‌های ورزشگاه باهنر به شدت واکنش نشان دهند... در روزهایی که باشگاه مس هزینه‌های بسیاری برای ورزش استان انجام می‌دهد، لازم است نهادهای دیگر شهر کرمان برای حفظ آبرو وبرند شهر کرمان حداقل برای بازسازی سکوهای ورزشگاه باهنر اقدام و کمک‌های لازم را انجام نمایند.

با سرد شدن هوا چمن ورزشگاه مس به طور طبیعی رو به زردی گذاشته است اما با اقدامات باشگاه مس با گرم شدن هوا، این چمن کاملا کیفیت مطلوب‌تری را پیدا خواهد کرد.

با وجود اینکه تعداد کمی از هواداران مس در ساعت 14 یک روز میان هفته‌ای به ورزشگاه آمده بودند اما با غیرت تیم مس را تشویق کردند و در زمانی نیز که تیم مس عقب بود باشعارهای خود کمک حال این تیم بودند تا فرق خود را با عده‌ی معدودی که دربازی‌های قبل به دنبال شعار علیه تیم بودند نشان دهند.

مسلما تشویق‌های تماشاگران هرچند اندک مس در این بازی کمک فراوانی به بازگشت مس از شکست به پیروزی داشت کما اینکه اگر معدود افراد فرصت طلب در ورزشگاه حضور داشتند می توانستند با شعارهای خود زمینه را از پیروزی به شکست مس تغییر دهند که خوشبختانه با حضور هواداران اصیل مس در ورزشگاه و تشویق تیم فضا برای تیم مس متفاوت بود.

همچنین به نظر می‌رسد عده‌ای در بیرون از ورزشگاه و در شهر کرمان به شدت منتظر شکست تیم مس بودند تا در تعطیلات نیم فصل اوج حواشی خود را برای تیم مس نشان دهند که خوشبختانه تیر آن‌ها با همت بازیکنان به سنگ خورد.

بعد از این بازی عده‌ای که ادعای کرمانی و دلسوزی برای تیم مس را نیز دارند!! بدون حتی کوچکترین اشاره‌ای به شیرینی برد تیم مس حتی داغ‌تر از بوشهری‌ها به حواشی این بازی پرداختند!! تا برد تیم مس را با چالش روبرو کنند... و عده‌ی دیگری نیز درصدد فتح باب حواشی دیگر برای مس کرمان شدند که خوشبختانه با روشن شدن چهره و هدف این افراد کمترین بازخورد ممکن را دریافت کردند. این افراد که خوشحالی وناراحتی آن‌ها پیرامون تیم مس کاملا متفاوت از هواداران و مردم کرمان می‌باشد در ظاهر و باطن از پیروزی دیروز تیم مس البته به شدت ناراحت بودند که برنامه‌های حاشیه‌سازی آن‌ها ناکام مانده است... البته امیدواریم در طول نیم فصل آن‌ها نسبت به رفتارهای خود تجدید نظری داشته باشند.

تیم ایرانجوان که بعد از گل اول خود در این بازی برای حفظ سه امتیاز در ابتدا رو به وقت کشی‌های وحشتناک آورده بود، در ادامه برای حفظ این سه امتیاز خود درصدد بود دست به هرکاری بزند... آن‌ها برروی یک پرتاب اوت ساده به آماتورترین شکل ممکن بازی را به جنجال کشیدند که تیم مس با حرفه‌ای گری از این فضا نهایت استفاده را به سود خود برد.

بعد از جنجال زیاد نیمکت تیم ایرانجوان برروی یک پرتاب اوت، تیم مس متوجه شد که حریف با اقدامات نیمکت خود تمرکز خود را از دست داده است و در همان دقایق گل تساوی را به ثمر رساند تا جنجال تیم بوشهری شدت بیشتری بگیرد و یک یار خود را هم با هل دادن داور اخراج شده ببینند.

در ادامه نیروی انظامی کرمان که برای حمایت از داور و جلوگیری از ضرب وشتم او وارد عمل شده بود با اقدامات زشت عوامل تیم ایرانجوان روبرو شد تا نیروی انتظامی و عوامل تیم ایرانجوان نیز درگیر شوند تا جایی که به دلیل ضرب و شتم برخی نیروهای انتظامی، بعضی عوامل این تیم حتی بازداشت نیز شوند که البته پس از بازی آزاد شدند.

این اقدامات نیمکت‌نشینان ایرانجوان کاملا تمرکز بازیکنان این تیم را با یک یار کمتر برهم زد آن‌هم در حالی که صحنه‌ی خاصی برای اعتراض به داوری آن هم به این شدت وجود نداشت.

این اقدامات در نهایت زمینه را برای استفاده‌ی تیم مس از موقعیت‌هایش جهت رسیدن به سه امتیاز فراهم کرد تا حرفه‌ای گری مسی‌ها از جنجال و جوانی ایرانجوانی‌ها کاملا کرمانی‌ها را راضی کند.

بازیکنان مس با پیراهن شماره 5 رامتین سلیمان‌زاده بازیکن مصدوم تیم مس شادی‌های بعد از گل خود را برپا می‌کردند تا وفاداری خود را به این بازیکن مصدوم تیم خود نشان دهند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2427