باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 09:08:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نخعی: امتیازهای از دست رفته را در دور برگشت جبران می‌کنیم

یکشنبه 19 آذر ماه 1396 ساعت 17:28

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با ابراز رضایت از پیروزی تیم خود در بازی با ایرانجوان بوشهر، این سه امتیاز را در روند دوربرگشت تیم خود بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

احمد نخعی در پایان این بازی که با پیروزی دو بر یک مس تمام شد گفت: بازی بسیار سختی بود چراکه تیم ایرانجوان فوتبال روی زمین و بسیار خوبی را انجام می‌دهد. در نیمه‌ی اول نمی‌دانم چرا بازیکنان ما گمان می‌کردند با انرژی کمتر می‌توانند برابر این تیم قدر موفق باشند و ثمره‌ی آن نمایش ضعیف ما بود.

سرمربی مس افزود: اما در نیمه‌ی دوم تیم ما متحول شد و چهره‌ی متفاوت و نزدیک‌تر به توان واقعی خود در زمین نشان داد و از همین رو علاوه بر دو گلی که در این نیمه به ثمر رساندیم می‌توانستیم گل‌های دیگری نیز ثبت کنیم.

نخعی با بیان اینکه هدف کسب سه امتیاز این بازی بود گفت: خوشبختانه با این برد با آرامش بیشتری تیم خود را در تعطیلات بین فصل آماده می‌کنیم و این برد را بازهم به هواداران خونگرم مس کرمان تقدیم می‌کنم که مطمئنم در نیم فصل دوم با شدت بیشتری تیم ما را حمایت خواهند کرد.

وی در رابطه با مجموع امتیازهای دور رفت تیم مس گفت: هرچند به اعتقاد کارشناسان کسب 27 امتیاز از 17 بازی عملکرد چندان بدی نبوده است اما به شخصه گمان می‌کنم اگر از بازی‌های خانگی نیم فصل اول بهتر استفاده کرده بودیم اکنون با 37 امتیاز در صدر جدول بودیم. بهرشکل باید در دور برگشت جبران امتیازهای از دست رفته دور رفت را انجام دهیم که برای این کار کاملا مصمم هستیم.

نخعی در رابطه با تقویت تیم در نیم فصل نیز گفت: لیستی را در اختیار باشگاه قرار دادیم تا بر اساس نیازهایمان تیم را تقویت کنیم و امیدوارم که شرایط این کار به خوبی انجام پذیرد تا در دور برگشت مس را به جایگاه واقعی خود در جدول برسانیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2426