باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 11:19:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم تیراندازی با کمان مس: مقتدرانه در لیگ برتر قهرمان شدیم

یکشنبه 19 آذر ماه 1396 ساعت 11:47

تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان در دومین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر، عنوان سومی سال گذشته‌ی خود را با مقام قهرمانی این فصل کامل کرد تا تیمی رو به پیشرفت در باشگاه مس نشان دهد. یاسر سالاری سرمربی این تیم که هم‌زمان کار سرپرستی این تیم را نیز برعهده داشت بیشتر در رابطه با تیم تیراندازی با کمان بانوان این فصل مس و قهرمانی آن‌ها صحبت می‌کند.

* بسیار ممنون از شما اقای سالاری که وقتتان در اختیار ما گذاشتید در ابتدا تبریک می‌گویم قهرمانی ارزشمند تیم مس کرمان در لیگ برتر کشور که سومین جام در این فصل از رقابت ها برای تیم های باشگاه مس کرمان بود ولی از همه خوشرنگ تر بود. ابتدا از این مسابقات برای ما بگویید. شما به عنوان مربی و سرپرست تیم حضور داشتید و نقش بسیار پررنگی در این قهرمانی ایفا کردید.

با سلام خدمت شما و طرفداران باشگاه مس کرمان مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. بهترین تیراندازان ایران در قالب تیم‌های مختلف شرکت کرده بودندکه با تلاش بچه‌های تیم خداروشکر توانستیم بهترین نتیجه را  در این مسابقات بدست بیاوریم و  باعث خوشحالی هواداران مس کرمان شویم.

* نکته جالب این بود که بسیاری نمی توانند وظیفه سرپرستی خود را انجام دهند و حتی یک دقیقه هم در تمرینات و یا بازی‌ها حضور ندارند و یا حتی به باشگاه هم نمی آیند تا وظیفه خود را پیگیری کنند اما شما به خوبی هم مربی بودید و هم سرپرست و این نشان از توانایی بالای شماست که جای تقدیر دارد. از تیم مس کرمان برای ما بگویید و اینکه چه تیم های دیگری حضور داشتند.

نظر لطف شماست. تیم ما متشکل از پنج ورزشکار بود که دونفر از انها از شهر کرمان یک نفر از تهران و دو نفر از زنجان بودند.ما در این مسابقات توانستیم اکثر تیم‌ها را با امتیاز بالا شکست بدهیم و تنها در هفته اول مسابقات با بد شانسی روبرو شدیم و چند امتیاز از دست دادیم وگرنه ما توانایی قهرمانی در هفته قبل اخر را داشتیم . هفت تیم شرکت کرده بودند: تیم های پتروکیمیا گرد از تهران،ذوب اهن اصفهان،هیئت یزد ،شهرداری بندر عباس،بیمه ما،هیئت اصفهان  و مس کرمان.

* تفاوت های مربی و سرپرست را در چه می‌بینید و واقعا کدامیک کار سخت تری دارند؟

خب نمی‌شود گفت کدام یک سخت تر هست.بالاخره هرکدام از اینها سختی‌های خودش را دارد. سرپرست بیشتر باید دنبال تدارکات تیم باشد و مربی باید بیشتر حواسش به بازیکنان تیم.

* تفاوت های لیگ امسال با سال قبل را در چه می بینید؟ شما به عنوان مربی تیم قهرمان لیگ برتر کشور، سطح مسابقات را چگونه دیدید؟

برنامه ریزی مسابقات امسال بالاتر بود. از سوی دیگر تعداد تیم های شرکت کننده نیز بیشتر بود و سطح مسابقات هم بالاتر بود و رقابت تیم های بالای جدول خیلی نزدیک بود.

* سال قبل باشگاه مس کرمان برای اولین بار از تیم بانوان حمایت کرد و در اولین سال مقام سوم را کسب نمود. در سال دوم نیز مقام اول لیگ را از آن خود کرد. فکر می کنید این حمایت ها چقدر میتواند به پیشرفت بازیکنان کمک کند؟

در اینجا جا دارد از حمایت های باشگاه مس کرمان خصوصا اقای مسعودزاده مدیر عامل محترم باشگاه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که با حمایت هایشان ما توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم.خب واقعا حمایت از بازیکنان و ورزشکاران در رشد و پیشرفت هر ورزشکاری می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد خصوصا ورزش بانوان که در ایران زیاد به چشم نمی آید .

* در خصوص امکانات و حمایت های صنایع مس ایران و باشگاه مس کرمان بفرمایید واینکه فکر می کنید مس کرمان چقدر توانسته در ورزش استان و ایران تاثیرگذار باشد؟

باشگاه مس امکانات بسیار خوبی در اختیار ورزشکاران قرار می دهد و حمایت های خوبی در این رابطه انجام می شود و کاملا توانسته تاثیر خوبی در ورزش ایران مخصوصا کرمان بگذارد.

* این سومین جام تیم های باشگاه مس کرمان است که شما کسب کردید. ایا دیگر تیم های باشگاه مس را پیگیری می کنید و به نظر شما آنان چه نتایجی کسب خواهند کرد؟

بله پیگیر هستم با برنامه ریزیهایی که از سوی هیئت مدیره و همچنین اقای مسعود زاده انجام شده مطمئنم هرسال نتایج بدست امده توسط باشگاه بهتر خواهد شد.

* اینکه شما با حمایت‌های باشگاه مس کرمان در نظر دارید استعدادهای تیراندازی با کمان کرمان را شناسایی و پرورش دهید درست است؟ این یک اتفاق بی نظیر و بسیار ارزشمند در ورزش استان و حتی کشور است. در این خصوص اطلاعاتی می دهید؟

در این خصوص صحبت‌های بسیار خوبی با مدیر عامل محترم باشگاه صورت گرفته دربحث بومی گرایی و استعداد یابی که امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر خبرهای خوبی برای همشهریان عزیز داشته باشیم که تمام کسانی که دوست دارند در این رشته فعالیت کنند مشکلی نداشته باشند.

* و صحبت پایانی؟

بسیار تشکر میکنم از شما که همیشه حامی ما بودید و سپاسگذار از همه هواداران باغیرت مس.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2421