باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:22:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی آلومینیوم و مس/برخورد زشت با تیم مس در اراک

دوشنبه 13 آذر ماه 1396 ساعت 11:04

تیم فوتبال مس کرمان به پیروزی و سه امتیاز بسیار با ارزش برابر آلومینیوم در اراک دست یافت تا امیدها نسبت به تیم مس بازهم زنده شود و بعد از دو هفته مجددا لبخند و دلگرمی به دل‌های هواداران مس و مردم کرمان بازگردد.

بعد از پیروزی برابر شهرداری در تبریز و راه‌آهن در تهران، تیم مس در این فصل به سومین پیروزی خارج از خانه‌ی خود در اراک دست پیدا کرد تا احمد نخعی با رکورد اکبر میثاقیان برابر و در آستانه‌ی شکستن رکورد وینگو بگوویچ با مس در بازی‌های لیگ یک شود.

اکبر میثاقیان در سال 93 سه پیروزی خارج از خانه با مس برابر تیم‌های نیروزمینی تهران، ایرانجوان بوشهر و سپاسی شیراز ثبت کرد و وینگو بگوویچ در سال 94 چهار پیروزی خارج از خانه برابر مس رفسنجان، نفت آبادان، داماش گیلان و گیتی‌پسند اصفهان بر جای گذاشت. منصور ابراهیم‌زاده نیز فصل قبل دو پیروزی خارج از خانه برابر سپاسی شیراز و استقلال اهواز با مس کسب کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در سه بازی گذشته‌ی خود به سه پیروزی پیاپی دست پیدا کرده بود، برای کسب این پیروزی خانگی خود کاملا آماده و در اوج آمادگی قرار داشت اما نمایش زیبا وبسیار خوب شاگردان احمد نخعی از شروع بازی اجازه‌ی خودنمایی به میزبان را در این بازی نداد.

صحنه‌ی خطای بازیکن تیم آلومینیوم در دقیقه‌ی ده بسیار وحشتناک بود و جراحت شدیدی برروی بدن علیزاده بازیکن مس بر جای گذاشت که انتشار عکس بدن مجروح این بازیکن در کانال تلگرامی باشگاه نشان از شدت خطای این بازیکن داشت.

متاسفانه در جریان و پایان بازی مس در اراک اصلا رفتار خوبی با بازیکنان تیم مس انجام نشد و عوامل برگزاری بازی و برخی از هواداران و نفرات تیم اراکی به شدت به بازیکنان مس حمله کردند و درگیری‌های فیزیکی نیز به وجود آمد. ضمن اینکه فحاشی شدید حاضرین در ورزشگاه به تیم مس جای شرمندگی را برای میزبان باز گذاشت.

بازیکنان مس بلافاصله بعد از بازی از اراک راهی تهران شدند تا شب گذشته به کرمان پرواز کنند تا آماده‌ی آخرین بازی نیم فصل اول خود در لیگ یک برابر ایرانجوان بوشهر در کرمان شوند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2411