باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:58:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آلومینوم اراک0-2مس کرمان/ آرامش طلایی مس از آلومینیوم

یکشنبه 12 آذر ماه 1396 ساعت 16:01

تیم فوتبال مس کرمان به یک پیروزی با ارزش خارج از خانه‌ی دیگر در این فصل دست یافت و موفق شد تیم آلومینیوم را در اراک با دو گل احمد حیات‌منش و یاسر فیضی شکست دهد.

در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال مس کرمان با قضاوت رضا عادل در ورزشگاه امام خمینی اراک میهمان تیم آلومینیوم بود.

در این بازی احمد نخعی تیم خود را با ترکیب رضا حیدری، فرهاد سالاری، احمد حیات‌منش، امیرحسین عسگری، نعمت بخشی‌پور، علیرضا علیزاده، محمد علیزاده، امین کاظمیان، میلاد محمدی، حمد خلیلی و یاسر فیضی به زمین فرستاد.

مسی‌های شهر کرمان که در این بازی برای رسیدن به آرامش و دوری از نتایج بد هفته‌های قبل نیاز حیاتی به سه امتیاز مهم این بازی خارج از خانه داشتند، با شروع بازی خیلی مسلط و خوب نمایش خود را آغاز کردند.

بازی منطقی مسی‌ها خیلی زود نتیجه داد و تیم آلومینیوم که در سه هفته‌ی گذشته به سه پیروزی متوالی دست یافته بود و کاملا برابر مس با آمادگی به زمین آمده بود، در دقیقه‌ی ده بازی دچار اشتباه شد و با اخراج یکی از بازیکنان خود ده نفره شد.

با خطای حسین احمدلو برروی علیرضا علیزاده تیم مس موفق شد با یک یار بیشتر بر بازی مسلط‌تر هم بشود و دروازه‌ی میزبان خود را بیشتر تحت فشار قرار دهد.

حملات مس در دقیقه‌ی 37 بازی به بار نشست وبرروی یک ارسال کرنر و ضربه‌ی سر دقیق احمد حیات‌منش،مسی‌های شهر کرمان به گل اول خود در این بازی دست پیدا کردند.

با این گل مسی‌ها با آرامش بیشتری نیمه‌ی اول را به اتمام رساندند و با تسلط بالاتری 45 دقیقه‌ی دوم بازی را آغاز کردند.

 با شروع نیمه‌ی دوم بازیکنان مس با کنترل بازی و ارایه یک نمایش هوشمندانه نیم نگاهی به دروازه‌ی حریف نیز داشتند و ضد حملات خطرناکی را روی دروازه‌ی میزبان خود انجام دادند تا شاگردان نخعی به گل دوم خود به مراتب نزدیک‌تر باشند.

در دقیقه‌ی 71 امین کاظمیان به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و شاهرخ غلامرضاپور به زمین آمد تا مس همچنان چهرهای تهاجمی داشته باشد.

با ورود رضا ستاری به جای محمدی و احسان پورشیخعلی به جای خلیلی تیم مس همچنان با نمایشی بسیار خوب خود را به سه امتیاز این بازی نزدیک‌تر می‌کرد.

سرانجام در دقیقه‌ی 87 خیال کرمانی‌ها برای شکار سه امتیاز این بازی راحت شد و با ارسال پورشیخعلی و ضربه‌ی دقیق فیضی گل دوم مس کرمان نیز ثبت شد تا در دقایق پایانی مس با خیالی راحت کار خود را ادامه دهد.

با کسب این پیروزی، مس به پایان نیم فصل با وضعیتی مطلوب امیدوار شد و حالا با برتری در بازی هفته‌ی پایانی دور رفت در کرمان برابر ایرانجوان، می‌تواند برای اوج گیری در نیم فصل دوم برنامه‌ریزی کند. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2409