باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:17:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نخعی: ایران در جام‌جهانی از پیش بازنده نیست/مس در نیم فصل تقویت می‌شود

یکشنبه 12 آذر ماه 1396 ساعت 09:31

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با فارس در رابطه با گروه تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی و تقویت تیم مس در نیم فصل رقابت‌های لیگ یک صحبت کرد.

احمد نخعی  با اشاره به گروه‌بندی تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتبال اظهار داشت: گروه ایران گروه بسیار سخت است و باید بپذیریم که از تیم‌های بزرگی مانند اسپانیا و پرتغال بسیار عقب هستیم.

وی عنوان داشت: البته این بی‌انصافی است که همیشه نیمه خالی لیوان را ببینیم، باید قبل از ورود به مسابقات چندین و چند بازی تدارکاتی بسیار خوب و هم‌طراز تیم‌های بزرگ دنیا داشته باشیم، این کمک می‌کند تا بتوانیم در این مسابقات معتبر جهانی سربلند باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شرایط فوتبال ایران را شرایط خوبی ارزیابی اما خاطرنشان کرد: شانس ما در این مسابقات بسیار پایین است، اما همین که وارد این رقابت بین‌المللی معتبر شدیم سطح فوتبال ما را خوب جلوه می‌دهد.

نخعی اضافه کرد: ناگفته نماند که در فوتبال هیچ قانونی ثابت نبوده و همیشه شانس پیروزی با تیم‌های بزرگ نیست، ما نباید قبل از مسابقه ناامید شده و خود را بازنده فرض کنیم، اما باید واقعیت فوتبال خودمان را هم بدانیم و آن را بپذیریم.

وی با بیان اینکه سطح فوتبال ایران با فوتبال دنیا بسیار متفاوت است، گفت: اگر چه فوتبال ما در رقابت با فوتبال دنیا شرایط متفاوتی دارد، اما با روحیه‌ای که در تیم ما وجود دارد اعتقاد دارم، ایران بازنده دست و پا بسته‌ای نیست.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بازی اول ایران را در رقابت‌های جام جهانی فوتبال روسیه، بسیار مهم و تعیین کننده ارزیابی و بیان کرد: بازی اول ایران با تیم ملی مراکش می‌تواند بسیار تعیین کننده بوده و در رتبه تیم ملی کشورمان نقشی اساسی ایفا کند.

وی از آخرین وضعیت تیم فوتبال مس کرمان در راه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور گفت و تاکید کرد: لیگ یک یک لیگ فرسایشی است و فوتبال هم شرایط سختی دارد، اما ما با تیم دوم جدول فاصله زیادی نداریم و همچنان امیدوار به صعود هستیم.

وی افزود: هنوز صعود تیم اول جدول لیگ یک به لیگ برتر قطعی نشده و در تلاش هستیم تا با تقویت تیم اول کرمان در نیم فصل مسابقات، شرایط را به نفع تیم خودمان تغییر داده و وارد مسابقات لیگ برتر ایران شویم.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2405