باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:55:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

به امید شکست ناپذیری مس برابر آلومینیوم

شنبه 11 آذر ماه 1396 ساعت 11:18

تیم فوتبال مس کرمان عصر فردا در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، در اراک میهمان تیم آلومینیوم این شهر می‌باشد.

مسی‌های کرمان که در بازی های هفته‌ی گذشته نتوانستند نتایج خوبی در جدول بگیرند، برای سامان بخشیدن به اوضاع خود در جدول پیش از پایان نیم فصل اول رقابت‌ها، سخت به سه امتیاز این بازی خارج از خانه چشم دارند.

البته مسی‌ها با توجه به اینکه در بازی های گذشته برابر تیم اراکی تسلیم نشده‌اند، به پیروزی و کسب امتیاز کامل این بازی امیدواری زیادی دارند.

در دو فصل گذشته در رقابت‌های لیگ یک، دو تیم چهار بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل این بازی‌ها سه تساوی وی یک پیروزی برای مس بوده است.

در لیگ 94-95 در کرمان مصاف دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در اراک بازی دو تیم یک بر یک مساوی شد که میلاد پورصف‌شکن تک گل مس را در این بازی به ثمر رساند.

در لیگ فصل قبل نیز بازی دو تیم در اراک بدون گل مساوی تمام شد و در بازی برگشت مس با تک گل مجتبی محبوب‌مجاز یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم آلومینیوم که از 15 بازی قبل خود 18 امتیاز کسب کرده است در رده‌ی دوازدهم جدول جای دارد. این تیم هر سه بازی قبل خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است و در اوج آمادگی به سر می‌برد.

این تیم پس از نتایج نه چندان خوب هفته‌های قبل در سه بازی قبل سه تیم راه‌آهن، شهرداری ماهشهر و برق شیراز به برتری دست یافته است.

آلومینیوم از 7 بازی خانگی قبلی خود در این فصل یک پیروزی، سه تساوی و سه باخت را در کارنامه ثبت کرده است. این تیم با 13 گل زده و 16 گل خورده آمار خوبی از این حیث ندارد که بیشتر به بازی‌های ابتدای فصل این تیم برمی‌گشت.

هدایت این تیم برعهده‌ی حامد بصیری است و از بازیکنان مطرح این تیم می‌توان به بهادر عبدی، منصور تنهایی، مهدی خلج، میثم آقایی و... اشاره کرد.

تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان از ساعت 14 عصر فردا یکشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2402