باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 14:24:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیروزی‌های شیرین نوجوانان و جوانان مس در لیگ برتر

شنبه 11 آذر ماه 1396 ساعت 10:30

تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر رده‌های سنی خود، در بازی‌های این هفته به پیروزی‌های شیرینی دست پیدا کردند.

تیم جوانان مس کرمان در هفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم پدیده خراسان بود.

در این بازی شاگردان مسعود مهرجو با دو گل علیرضا قادری و عرفان شیری با نتیجه‌ی دو بر یک حریف خود را شکست دادند تا سه امتیاز شیرین را به حساب خود بریزند.

جوانان مس با این پیروزی سیزده امتیازی شدند و در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. این تیم بازی هفته‌ی بعد خود را روز سه‌شنبه 14 آبان ماه در گلستان برابر تیم ستارگان برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان نیز درادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر به سومین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کرد تا همچنان در صدر جدول گروه خود باشد.

شاگردان رسول نامجو در بازی سوم این فصل خود در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم نوجوانان البدر بندرکنگ بودند که موفق شدند با سه گل آرمان مهدی‌پور، مسلم سیدی و عباس زراعت‌کار با نتیجه‌ی 3 بر 2 میهمان خود را شکست دهند.

نوجوانان مس همینک با 9 امتیاز از سه بازی در صدر جدول گروه خود قرار دارند و هفته‌ی آینده با قرعه‌ی استراحت بازی نخواهند داشت.

خبر دیگر از تیم‌های پایه مس اینکه محمد کهندل مربی تیم زیر 15 ساله‌های مس کرمان که با این تیم موفق به کسب قهرمانی استان و صعود به رقابت‌های لیگ برتر کشور شده بود، در کادر فنی تیم دانشگاه آزاد کرمان قرار گرفت تا با این تیم به مسابقات کشوری اعزام شود.

اما در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ بسکتال امید کشور، تیم جوان و بومی بسکتبال مس در شهر خود با نتیجه‌ی نزدیک 71 بر 66 مغلوب تیم مهروبان نوین ماهشهر شد تا با شکست به دور رفت بازی‌های خود پایان دهد.

تیم بسکتبال امید مس با 6 امتیاز از 5 بازی دور رفت خود در رده‌ی پنجم جدول گروه خود قرار گرفت. بازی بعد این تیم روز جمعه 17 آذر ماه در کرمان برابر آدمیس میناب خواهد بود.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2400