باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 07:03:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم فوتبال مس: بازیکنان مس مشکل روحی داشتند

سه‌شنبه 7 آذر ماه 1396 ساعت 11:38

مربی تیم فوتبال مس کرمان با عذرخواهی از هواداران تیم فوتبال مس در رابطه با بازی این تیم برابر تیم سپاسی در جمع خبرنگاران به صحبت پرداخت.

مهدی نامجو با ابراز تاسف از شکست خانگی گفت:آقای نخعی شرایط خوبی نداشتند و من را به نشست فرستادند. این بازی روی بد فوتبال بود و تیم ما روز خوبی را نداشت و شکست خورد.

وی ادامه داد: تیم فجر از همان ابتدا جنگنده بازی کرد و به گل هم دست پیدا کرد و در ادامه با دفاع چند لایه موفق شد از تک گلش محافظت کند.

مهدی نامجو با اشاره به حواشی موجود در اطراف تیم مس تاکید کرد: این حواشی روی تیم ما تاثیرات منفی گذاشته و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار ندارند.

مربی مس با بیان اینکه نفرات خوبی در خط دفاع مس حضور دارند، ضعف خط دفاعی مس را رد کرد و گفت: شاید برخی عقیده داشته باشند که خط دفاع مس ضعیف باشد اما گل هایی که ما می خوریم به عدم تمرکز بازیکنان مربوط می شود.

نامجو در خصوص مصدومان پرشمار و اینکه مس ابتدای فصل مراحل بدنسازی را به خوبی سپری نکرده، اظهار داشت: آقای فرخی یکی از بهترین بدنسازهای ایران هستند و خیلی خوب روی این مسئله کار کردند و مصدومیت بازیکنان ما ربطی به بدنسازی ندارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2395