باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:38:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هافبک مس کرمان: با اعتماد بیشتر به این تیم نتایج بهتری خواهیم گرفت

چهارشنبه 1 آذر ماه 1396 ساعت 15:59

هافبک تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با بازی تیم خود برابر تیم بادران گفت: تیم حریف یکی از پرمهره‌ترین و پرهزینه‌ترین تیم‌های این فصل لیگ یک محسوب می‌شود و به نوعی بازی ما با بادران مصاف دو مدعی صعود بود که می‌توانست حساسیت‌های مضاعفی برای این بازی به وجود بیاورد.

محمد علیزاده در این باره افزود: فکر می‌کنم همین حساسیت بازی برروی بار فنی مسابقه اثرگذار شده بود و دو تیم نتوانستند بازی خوب خود را ارایه دهند. با این حال در نیمه‌ی اول تیم ما کاملا سوار بر بازی بود و حتی می‌توانست به گل هم دست پیدا کند. هرچند در نیمه‌ی دوم بازی کاملا متعادل شده بود و افت بازی به گونه‌ای بود که شاید مساوی حق دو تیم بود ولی در نهایت برروی یک گل بسیار مشکوک دروازه‌ی ما در بدترین زمان بازی باز شد.

هافبک تیم مس کرمان به شرایط رقابت‌های لیگ یک اشاره کرد و گفت: لیگ دسته اول یک مارتن تمام عیار است که تا هفته‌های پایانی تیم برتر این رقابت‌ها نامشخص باقی می‌ماند و تیم‌هایی می‌توانند در لیگ یک ایران موفق شوند که اتحاد و انسجام درون تیمی و روحیه‌ی خود را حفظ کنند.

علیزاده در توضیح بیشتر پیرامون این انسجام گفت: مسائل حاشیه‌ای نقش اول را در این موضوع بازی می‌کند و هر تیمی که از حواشی و مسائل آزار دهنده بیشتر فاصله داشته باشد نتیجه‌ی بهتری می‌گیرد. خوشبختانه تیم ما از داخل تیم با حضور کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان باانگیزه، کاملا یکدست می‌باشد ومن امیدوارم شرایط پیرامونی تیم نیز کاملا در همین راستا باشد.
وی افزود: باشگاه مس کرمان به دلیل نتایج سال‌های قبل خود که در صعود به لیگ برتر ناکام بوده است به نوعی با بی‌توجهی نهادهای کرمانی روبرو شده است اما لازم است به عنوان بازیکنی که در لیگ یک ایران صاحب تجربه می‌باشد عنوان کنم شرایط این لیگ به گونه‌ای است که تیم‌هایی از شهرهایی موفق می‌شوند که تمامی امکانات آن شهر برای آن‌ها فراهم گردد و به نوعی با یک بسیج همگانی و اتحاد همه جانبه به موفقیت دست پیدا کنند.

علیزاده ادامه داد: با توجه به امکاناتی که در کرمان برای تیم مس فراهم شده است، فکر می‌کنم مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم بهترین مجموعه‌ی ممکن را برای تیم فوتبال مس کرمان فراهم کرده‌اند تا به موفقیت دست پیدا کند اما اگر صدرصد امکانات نیز فراهم شود ولی انسجام یک شهر برای موفقیت تیم وجود نداشته باشد، بازهم صرف وجود این امکانات برای موفقیت کافی نیست.
هافبک تیم مس ادامه داد: متاسفانه برای ما مشخص شده است که تیم برخی دشمنان دارد که من خیلی از نیت‌های آن‌ها آگاه نیستم ولی احساس کردم که دشمنی آن‌ها جوری است که اگر ما در یک بازی ده هیچ هم برنده باشیم بازهم به تیم فشار وارد می‌کنند که چرا با پانزده گل برنده نشدید!

وی با بیان اینکه هواداران اصلی و اصیل تیم مس نباید با این جریان همسو باشند افزود: من اعتقاد دارم که تیم ما در صورت وجود فرصت و اعتماد می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و اگر تیم ما مطمئن شود که هوادارن واقعی تیم به ما اعتماد کافی را دارند و فرصت لازم را می‌دهند، حتم بدانید که ما با قوت قلب کافی نتیجه‌های لازم را کسب می‌کنیم. همانطور که گفتم تیم ما جوان است و همانقدر که با حاشیه‌سازی می تواند لطمه ببیند، با دیدن انگیزه و اعتماد انرژی چند برابری برای کسب نتیجه می‌گیرد.

علیزاده معتقد است که تیم مس این انرژی را از هواداران واقعی تیم و از روی سکوها دریافت می‌کند و در این باره می‌گوید: در صورتی که این انرژی مثبت به تیم تزریق شود و با استفاده از این پتانسیل تیم ما بتواند در مسیر صحیح گرفتن نتایج حرکت کند، نفع اول آن به خود همین تماشاگران اصیل مس برمی‌گردد که شادی موفقیت این تیم بیشتر از هرکسی برای آن‌هاست.

این بازیکن مس می‌افزاید: شاید امثال بازیکنان و مربیانی که در تیم هستند و آن کسانی که برای رسیدن به اهدافشان برای تیم دردسر درست می‌کنند امروز و فردا باشند و روز دیگر در این تیم حضور نداشته باشند اما این تیم متعلق به هواداران مس کرمان است و اگر این تیم موفق به صعود به لیگ برتر بشود این موفقیت تا ابد برای آن‌ها باقی می ماند از همین رو من از همه‌ی هواداران واقعی مس می‌خواهم که ضمن دادن آن انرژی که شایسته‌ی تیم مس کرمان است، خودشان جلوی خیلی از حواشی را روی سکو و اطراف تیم بگیرند و اجازه ندهند که تیم خوب مس این فصل تحت تاثیر این موضوعات قرار بگیرد.

علیزاده با اشاره به توانایی‌های بالای احمد نخعی در کادر فنی تیم مس گفت: در سال‌های گذشته و با مبالغ بسیار کلان‌تر به مربیان دیگری در تیم مس اعتماد شد اما نتیجه‌ی لازم گرفته نشد. من مطمئن هستم کادر فنی فعلی تیم مس می تواند با آرامش و اعتماد بیشتری که دریافت می‌کند، این توانایی را دارد که آرزوی هواداران مس را در رسیدن به موفقیت برآورده کند.

هافبک میانی تیم مس در پایان گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند در لیگ یک در تمامی بازی‌ها برنده باشد و نوسان در نتایج از شاخصه‌های تیم‌های لیگ یک است اما مهم این موضوع است که در زمان افت از تیم ناامید نشویم و با حمایت و انسجام برای اوج‌گیری مجدد تلاش کنیم. باید حواسمان باشد که با یک غوره نباید سردی کنیم و با یک مویز هم گرمازده نشویم بلکه باید حرکت منظمی در لیگ یک داشته باشیم تا به هدف برسیم. به شخصه معتقدم احمد نخعی با کیفیت کاری که از خود ارایه کرده است با این نفرات می‌تواند به موفقیت برسد و اگر برخی حاشیه‌سازها اجازه دهند و هواداراهای واقعی هم از تیم حمایت کنند مطمئن باشید روزهای خوبی پیش روی مس کرمان است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2381