باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:39:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: دست خدا و دعای خیر هواداران واقعی پشت تیم مس است

چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 11:04

پس از برد شیرین و دلچسب تیم فوتبال مس کرمان برابر ماشین سازی تبریز، سید امجد مسعودزاده مدیرعامل باشگاه مس کرمان آن را به هواداران واقعی و مردم کرمان تقدیم کرد و گفت: یک خسته نباشید و تشکر جانانه به اعضای کادرفنی و تمام بازیکنان فوق العاده و پرتلاش که غیورمندانه و بدون توجه به تضعیف روحیه چند نفر از فریب خوردگان که در هر شرایطی مخالف فوتبال پاک و باشگاه و تیم مس هستند، توانستند قلب هواداران و مردم شریف کرمان که جمعیت بسیار کثیری هستند را شاد کنند.

یقین داشته باشید دست خدا و دعای خیر عاشقان واقعی پشت این تیم است و این چند نفر و عوامل پشت سرشان از خواست خدا غافل هستند و شرمساری و سرافکندگی این افراد، با تلاش و همت و غیرت تمامی بازیکنان ارزشمند و کادرفنی بادانش تیم و حمایت بی نظیر هواداران حاصل شد.

مسعودزاده با گلایه از این افراد گفت: در کجای دنیا سراغ دارید تیمی که پیروزی های ارزشمندی کسب کرده و به گواه کارشناسان فوتبال زیبایی را ارایه می دهد و حتی لایق شکست هایی که متحمل شده است نیز نبوده است و در این بازی نیز از همان ابتدای بازی کاملا مسلط بر بازی بوده و موقعیت های فراوانی را ایجاد کرده، با شعار دادن باعث تضعیف روحیه بازیکنان شوند تا شاید تیم ببازد و آنها شاد شوند. واقعا این افراد هوادار هستند؟ هوادار کسانی هستند که در سطح شهر بارها و بارها با تعصب خاص خودشان از اتفاقات مثبت باشگاه قدردانی کرده و البته ضعف های ما را نیز در قالب نقدهای منصفانه و پیشنهادات ارزشمند خود با ما درمیان می گذارند.

شخص بنده با خیل عظیمی از هواداران تیم در ارتباط هستم و همیشه از نقطه نظرات آنان استفاده می کنم و همدل و در کنار یکدیگر توانسته ایم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.
مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با حمایت قاطع از بازیکنان و کادرفنی ادامه داد: خداوند بزرگ است و خیر و شر هر کسی به خودشان بر میگردد. پس نباید از خواست خداوند غافل بود.

من به تک تک این بازیکنان و اعضای کادرفنی افتخار میکنم و خوشحال هستم که در ابتدای فصل انتخاب ما که با علم و مطالعه و به دور از دلال بازی های مرسوم فوتبالی بوده است، جواب داده و تیم بسیار خوبی را داریم و مطمئن باشید تا پایان مورد حمایت اینجانب و اعضای محترم هییت مدیره هستند.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیران صنایع مس ایران گفت: جای سپاس و قدردانی است از جناب اقای مهندس مرادعلیزاده و جناب اقای دلاوری که کاملا پشت باشگاه و تیم و هواداران واقعی مس هستند تا انشالله به لطف خداوند و حمایت های ارزشمند موجود، به لیگ برتر صعود کنیم. قطعا خواست قلبی تمام مدیران شرکت صنایع مس و باشگاه همین است و انشالله با کمک هواداران عزیزمان و تلاش و غیرت مثال زدنی بازیکنان و اعضای کادرفنی به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

آن عده اندک مخالف نیز بدانند با لشکر مس کرمان با هواداران بزرگ و عزیزش طرف هستند و برنامه ریزی های چندین ساله آنان برای باشگاه مس کرمان با شکست مواجه شده است و نخواهید توانست در مقابل این هواداران و عاشقان تیم محبوب شهر مان قرار بگیرید. مطمئن باشید همانند بازی های گذشته و پایان این بازی پاسخ شما با تشویق ها و حمایت های همه جانبه هواداران واقعی مس از تیم داده شده و می شود .

دست شما برای مردم کرمان رو شده است پس تلاش بیهوده نکنید.تلاش بنده اعضای محترم هییت مدیره و تمامی همکارانم در باشگاه مس کرمان بر این است تا تیم مس کرمان به جایگاه واقعی خود برسد و قطعا این مهم به زودی میسر خواهد شد و کسی نمی تواند باشگاه مس را از مسیر پیشرفت خود دور کند زیرا باشگاه بزرگ مس کرمان پشتوانه ی عظیم و بزرگی چون هواداران و مردم کرمان را دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2353