باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:31:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

علیزاده : تا آخرین لحظه برای موفقیت مس و شادی هواداران تلاش خواهیم کرد

یکشنبه 21 آبان ماه 1396 ساعت 12:12

هافبک تیم فوتبال مس کرمان از تلاش همه جانبه‌ی خود و سایر اعضای این تیم در لیگ یک این فصل برای موفقیت و شادی هواداران تیم مس و مردم کرمان گفت.

علیرضا علیزاده در گفتگویی که با خبرگزاری پارس انجام داده است به موفقیت تیم مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ یک با خوشبینی یاد می‌کند و از تلاش مجموعه‌ی تیم مس می‌گوید.

از شرایط خودتان در این فصل راضی هستید ؟

 درمورد عملکرد فردی ، به نظرم کادرفنی باید نظربدهند ولی سعی کردم هفته به هفته رو به جلو حرکت کنم  وبیشتر بتوانم به تیم مس کمک کنم.

آیا امکانات باشگاه مس وشهر کرمان مورد تایید بازیکنان بوده و مشکلی در این خصوص وجود نداشته؟

خوشبختانه تا امروز از لحاظ مالی و سخت افزاری  باشگاه همه امکانات را فراهم کرده و ازاین بابت مشکلی نداریم. فقط زمین بازی مشکل داریم که آن هم به مروز زمان و پیگیری‌های باشگاه حل خواهد شد و خدا را شکر کرمان شهر دوست داشتنی است که مردم بسیار خوب ومهمان نوازی هم دارد.

نظرتان در خصوص کادر فنی و شخص نخعی؟

واقعاً آقای نخعی یکی از جذابترین مربیانی  بوده که با ایشان کار کردم و ایشان از هر لحاظ با بازیکنان چه بیرون و چه درون زمین فوتبال رفیق است و انسان فوق‌العاده با معرفتی است که تک به تک بچه‌ها احمد آقا را دوست دارند. البته از بقیه اعضا کادرهم نمیشه گذشت که کنار احمد آقا تمرینات را خیلی منظم پیش می برند و در کل کادر خیلی خوب و با دانشی داریم .

چه تیم هایی را در این فصل مدعی دیده‌اید؟

واقعاً امسال خیلی از تیمها شرایط صعود به لیگ برتر را دارند که به نظرم شش الی هفت تیم مدعی صعود هستند و هرتیمی که بتواند تا آخر فصل در روند نتیجه گیری نوسان کمتری داشته باشد لیگ برتری خواهد شد .

آیا مس کرمان در این فصل می تواند به لیگ برتر صعود کند؟

بله قطعاً مس کرمان یکی ازمدعیان اصلی صعود خواهد بود چون تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی خیلی خوب است که مورد تأیید فوتبالدوستان و مربیانی که روبروی ما بازی کرده اند قرار گرفته است .

چه قولی به هواداران خواهید داد ؟

ازهواداران می خواهم که تا آخرفصل از این تیم و کادر بومی مس به بهترین شکل حمایت کنند و ما را تنها نگذارند و این قول را خواهم دادکه شرمنده این هواداران نشویم و با جان دل و تا آخرین هفته بازی کنیم و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم .

در خصوص بازی این هفته مقابل ماشین سازی بفرمایید ؟

بنظرم بازی آسانی نخواهد بود و به هیچ عنوان نباید به رتبه ماشین سازی در جدول نگاه کرد چون این تیم بازیکنان خوبی دارد که سال قبل در لیگ برتر هم حضور داشته و ما برای برد به میدان خواهیم رفت چون نیاز مبرمی به این سه امتیاز خواهیم داشت .

علیرضا علیزاده در این فصل یکی از بازیکنان  بسیارخوب مس بوده چه از نظر فنی و چه از نظر شخصیتی و اخلاقی آیا این قول رو می دهید که تا آخر فصل این روند بسیار خوب خودتان را ادامه بدهید؟

این نظر لطف شماست و اینکه از لحاظ فنی خوب باشم می تواند کمک به سایر هم تیمی‌ها باشد چون ما تک به تک بازیکنان به همدیگر نیاز داریم و این قول را خواهم داد که این روند را تا آخر ادامه دهم و دل هواداران را شاد کنیم .

از اینکه این وقت را در اختیار ما گذاشتید بسیار ممنونیم و اگر در پایان صحبت خاصی دارید بفرمایید ؟

صحبت خاصی نیست و از شما بابت این مصاحبه تشکر می‌کنم .

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2342