باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:52:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی امید مس: قضاوت‌های این فصل لیگ برتر امید واقعا عذاب آور است!

یکشنبه 21 آبان ماه 1396 ساعت 11:35

سرمربی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان از تلاش همه جانبه‌ی تیم خود برای کسب پیروزی در بازی حساس با نفت آبادان تشکر کرد و این تیم را شایسته‌ی رتبه‌های بهتر در جدول دانست.

حمید حسین‌خانی در این باره گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم و من به این بازیکنان اطمینان کامل دارم که به بالای جدول می‌رسیم اما متاسفانه مشکلات بزرگی در لیگ برتر امیدهای این فصل داریم که در راس آن بحث قضاوت بازی‌هاست.

وی افزود: سطح داوری‌های این فصل به شدت افت کرده است و من به جرات می توانم بگویم که در طول 9 هفته‌ی گذشته فقط دو قضاوت بدون اثرگذاری در نتیجه‌ی بازی را دیدیم اما در سایر بازی‌های مشکلات داوری بسیاری وجود داشته است که باید این موضوع در لیگ برتر امید رسیدگی شود.

سرمربی تیم فوتبال امید مس کرمان گفت: در همین بازی با نفت آبادان داور در حالی دو بازیکن ما را اخراج کرد که کمک او به صراحت عنوان می‌کرد تصمیم عادلانه در این صحنه‌ها چیز دیگری بوده است اما با این وجود او نیز به داور این موضوع را اعلام نکرد!

حسین‌خانی افزود: متاسفانه تیم‌ها نیز در این موضوع بی‌تقصیر نیستند و با برخی صحنه‌های عجیب مثل غش کردن مربیان و یا بیرون کشیدن دائم تیم برروی داوری ها اثر می‌گذارند. باشگاه مس به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای و اخلاق مدار به هیچ عنوان سمت این موضوعات زشت نمی‌رود ولی افسوس که حریفان کا خیلی راحت با این ماجراهای عذاب آور برروی داوری‌ها به نفع خود اثر می‌گذارند که این موضوع اصلا درست نیست.

سرمربی تیم مس با بیان اینکه روند صعودی امیدهای مس ادامه خواهد داشت گفت: مطمئن باشید در شرایط ایده‌آل تیم ما خیلی رتبه‌های بهتری را کسب می‌کند و ما همانند بازی این هفته باید بر تمام شرایط غلبه کنیم و این کار را با بازیکنان شایسته‌ی خود خواهیم کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2341