باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:29:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازگشت شیرین امیدهای مس به جدول

یکشنبه 21 آبان ماه 1396 ساعت 10:42

تیم فوتبال امید مس کرمان با پیروزی دو بر یک خود برابر تیم نفت آبادان، رفته رفته شرایط مطلوب خود را در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور در این فصل پیدا می‌کند.

از هفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، تیم فوتبال امید مس کرمان در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم نفت آبادان بود.

در این بازی امیدهای مس ابتدا در دقیقه‌ی 4 دروازه‌ی خود را باز شده دیدند اما این گل سبب نشد که امیدهای مس کرمان از تلاش خود برای پیروزی در این بازی مهم دست بکشند.

در دقیقه‌ی 15 بازی امین سلطانی برروی یک همکاری زیبای تیمی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

در نیمه‌ی دوم تلاش بازیکنان امید مس برای زدن گل برتری به ثمر نشست و علیرضا آرتا از روی نقطه‌ی پنالتی گل دوم تیم خود را به ثمر رساند تا امیدهای مس مزد بازی خوب خود را در این بازی بگیرند.

نکته‌ی قابل اشاره در این بازی جو سازی تیم حریف بود که به شدت روی قضاوت داور مسابقه اثر گذاشته بود به نحوی که جریان قضاوت این بازی کاملا یک طرفه شده بود.

اخراج بحث برانگیز دو بازیکن تیم امید مس در 20 دقیقه‌ی پایانی بازی نیز دقیقا در همین راستا بود که تلاش همه‌ جانبه‌ی تیم امید مس برای حفظ این پیروزی اجازه نداد که این موضوع هم در کسب سه امتیاز این بازی اثری بگذارد.

در نهایت امیدهای مس کرمان با این پیروزی شیرین روند خوب هفته‌های اخیر خود را ادامه دادند و این تیم که از سه بازی قبل خود 7 امتیاز را اندوخته است با یازده امتیاز به رده‌ی نهم جدول رسید.

امیدهای مس بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را روز دوشنبه 29 آذر ماه در تبریز برابر تراکتورسازی برگزار خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2340