باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:16:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

رئیس هیات مدیره باشگاه مس: حمایت همه جانبه از تیم ادامه خواهد داشت

سه‌شنبه 15 آبان ماه 1397 ساعت 22:47

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در پایان بازی امروز تیم فوتبال مس کرمان برابر مس رفسنجان از تلاش تمامی اعضای تیم فوتبال مس کرمان و هواداران غیور این تیم که در رفسنجان نیز تیم خود را تنها نگذاشتند تشکر کرد و این پیروزی را حاصل تلاش آن‌ها دانست.

آقای عیسی ابراهیمی با بیان اینکه دربی‌ها همیشه شرایط خاصی دارند گفت: بچه‌های تیم با وجود خستگی بازی با سپاهان در این بازی با غیرتی مثال زدنی تلاش کردند و اینکه تیم مس کرمان چهار مسابقه را پشت سر هم با پیروزی پشت سر می‌گذارد نشان می‌دهد که این تیم شخصیت لیگ برتری را دارد و مطمئن باشید که تمامی مجموعه در همین مسیر تا رسیدن به هدف به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در رابطه با تداوم حمایت از تیم فوتبال مس گقت: خوشبختانه با دید مثبت و بسیار خوب سران شرکت مس از جمله سردار بنی‌اسد، حاج آقا توحیدی و مهندس ابراهیمی خوشبختانه تیم فوتبال مس امکانات لازم برای تداوم نتایج خوب خود را دارد و تمامی مجموعه‌ی باشگاه مس کرمان نیز تلاش خود را کار خواهد بست تا بهترین شرایط برای ادامه فعالیت تیم فراهم باشد.

آقای ابراهیمی با اشاره به شور وشوق ایجاد شده در بین مردم کرمان  گفت: بهترین موضوع برای ما شادمانی هواداران و مردم کرمان از نتایج تیم فوتبال است که شاهد بودید بعد از سال‌‌ها بیش از 15 هزار هوادار در بازی قبل به ورزشگاه آمد. من از یکایک هواداران تیم مس متشکر هستم که با تمام وجود تیم خود را حمایت می‌کنند و امیدوارم با تداوم نتایج خوب تیم فوتبال مس، این شور وشوق بیشتر هم شود.

ایشان در رابطه با سایر تیم‌های باشگاه مس کرمان نیزگفت: ما به هیچ وجه از نتایج تیم‌های دیگر خود غافل نیستیم و با تمام وجود شرایط خوب را برای سایر تیم‌های خود نیز فراهم  می‌کنیم. در حال حاضر دغدغه اصلی ما در سایر تیم‌ها تیم فوتبال مس نوین است که مقرر شد آقای عبدالرشیدی به عنوان سرمربی در بازی‌های آتی این تیم حضور داشته باشد و مطمئن باشید تا شروع نیم فصل دوم این تیم را تقویت خواهیم کرد تا امتیازهای لازم را برای بقا در لیگ دسته دوم کشور کسب کند تا این پایگاه فوتبالیست‌های کرمانی در لیگ دو حفظ شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23372