باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:55:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دست‌نشان: با غیرت به صدر جدول بازگشتیم

سه‌شنبه 15 آبان ماه 1397 ساعت 22:27

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیم خود برابر مس رفسنجان غیرت وتلاش بازیکنان خود وحمایت هواداران را عوامل اصلی پیروزی تیمش در این بازی دانست.

نادر دست نشان عصر امروز پس از پیروزی تیم فوتبال مس کرمان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: دیدار امروز بسیار دشواری بود و مس رفسنجان بازی خوبی را ارائه داد و در نیمه دوم با تعویض های خوبی که انجام دادیم، توانستیم نتایج تمرینات را با استفاده از خلاء پشت سر دفاع چپ و دفاع راست استفاده کردیم.

وی در مورد مهار پنالتی مهدی اسلامی با گلایه از برنامه نود در خصوص زیر سوال بردن شفر سرمربی استقلال مبنی برعدم استفاده از رحمتی و انتقاد از او به دلیل استفاده از اسلامی در بازی‌های حذفی گفت:در برنامه نود شاهدقضاوت دوگانه ای از سوی کارشناسش بودیم کهجالب نبود. امروز لطف خدا شامل مهدی شد، من در بازی مقابل سپاهان از آوردن وی به جای آرمان شهدادنژاد راضی بودم و امروز مهدی اسلامی نشان داد که یک پنالتی گیر حرفه ای و در سطح بالاست.

دست نشان عنوان کرد: به هر حال بازیکن یک روز، روز خوب اوست و یک روز، روز بد او، امروز روز خوب مهدی اسلامی و خارج شدن از تندباد انتقادات بازی رفسنجان نسبت به وی است.

وی در مورد داوری دیدار امروز گفت: از داور جوان این بازی انتظارات بیشتری داشتم و به عقیده من داور در حد و اندازه های واقعی خود نبود.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: صدر جدول را امروز با غیرت بازیکنان پس گرفتیم... ازمقامات برای حمایت از تیم مس متشکرم و امیدوارم که برای تداوم این صدرنشینی این حمایت بیش از پیش از تیم ما ادامه داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23371