باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:05:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های ال‌مسینو امروز/تیم مس و دستان اسلامی و تعویض کاظمی به رنگ طلا

سه‌شنبه 15 آبان ماه 1397 ساعت 22:09

ال‌مسینو دهم برای کرمانی‌ها بسیار شیرین تمام شد و آنها موفق شدند دومین پیروزی خود را در سابقه‌ی بازی دو تیم در زمین حریف جشن بگیرند تا با رسیدن به صدر جدول با کسب چهارمین پیروزی متوالی در لیگ یک، روزهای طلایی خود را در این فصل تداوم بخشیدند.

ورزشگاه شهدای رفسنجان برای این بازی پر نشده بود وکمتر از دو هزار نفر از دیدن این بازی استقبال کردند.

نزدیک به 300 هوادار تیم مس کرمان نیز با حضور در ورزشگاه، 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند و در این بازی حساس نیز نقش خود را خیلی خوب در کسب پیروزی تیم مس ایفا کردند.

تا قبل از گل تیم مس کرمان،درگیری‌های لفظی بین بازیکنان زیاد بود و در چند صحنه بازیکنان دو تیم با یکدیگر به صورت لفظی درگیر شدند. همچنین نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان نیز به رفتار ناظر بازی نسبت به نیمکت تیم مس معترض بود اما در نهایت در پایان بازی طرفین با خوش وبش به اتفاقات این بازی پایان دادند.

تعداد زیادی از مقامات باشگاه مس همانندسرهنگ ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه،آقای کهندل از اعضای هیات مدیره، آقایان یوسف‌آبادی، مکی‌زاده، مداحی و... درکنار مقامات باشگاه مس رفسنجان این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

در غیاب سجاد حیدری که در این هفته‌ها تعویض طلایی مس محسوب می‌شد، این بار حمید کاظمی نقش او را ایفا کرد وپس از ورود به زمین گل برتری تیم مس کرمان را به ثمر رساند.

مهدی اسلامی نیز که بعد از بازی با سپاهان انتقادات زیادی شنیده بود در این مسابقه با دفع پنالتی تیم حریف در دقایق پایانی، توانایی دست طلایی خود را نشان داد و با مهار این ضربه پنالتی به نوعی انتقادات بازی قبل را نیز مهار کرد.

هواداران مس نیز به شدت اسلامی را در پایان این بازی تشویق کردند و شیرینی این سه امتیاز را با تشویق ایسلندی با بازیکنان تیم خود تقسیم کردند.

برخلاف سال قبل دراین بازی میزبانی بسیار خوبی از هواداران مس کرمان درورزشگاه رفسنجان صورت گرفت و با دستور مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان شرایط بسیار خوبی در ورزشگاه برای هواداران مس فراهم شد. 

بازیکنان مس کرمان نیز در پایان مسابقه در رختکن سرود قهرمانی سر دادند و بر تداوم صدرنشینی خود در بازی‌های آتی تاکید کردند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23370