باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:58:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شکست جوانان و مس نوین در بازی‌های خارج از خانه این هفته

دوشنبه 14 آبان ماه 1397 ساعت 09:45

تیم‌های فوتبال مس نوین و جوانان مس کرمان در بازی‌های این هفته‌ی لیگ‌های خود در بازی‌های خارج از خانه مغلوب میزبانان خود شدند.

در هفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، تیم فوتبال جوانان مس در اصفهان میهمان تیم ذوب‌آهن بود که با نتیجه‌ی دو بر یک این بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

تک گل جوانان مس را در این بازی عباس زراعت‌کار به ثمر رساند. جوانان مس با این شکست 13 امتیازی باقی ماندند و در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی ایستادند. این تیم بازی بعدی خود را روز جمعه 18 آبان ماه در کرمان برابر فولاد خوزستان برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال مس نوین نیز در ادامه‌ی روند ناکامی‌های خود در لیگ دسته دوم کشور، بازی این هفته‌ی خود را نیز در کامیاران کرمانشاه با یک گل واگذار کرد.

تیم مس نوین در حالی که در این بازی موقعیت کسب امتیاز را نیز داشت اما در نهایت با یک ضربه‌ی پنالتی دروازه‌ی خود را باز شده دید تا بازی هشتم این فصل خود را هم با یک گل واگذار کند.

تیم فوتبال مس نوین در هفته‌ی نهم این بازی‌ها استراحت خواهد داشت و در هفته‌ی دهم این مسابقات روز دوشنبه 28 آبان ماه در کرمان میزبان تیم سردار بوکان خواهد بود. مس نوین با دو امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23362