باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:47:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

توصیه امیر قلعه‌نویی به مس چه بود؟!/در باد بازی با سپاهان خواب نروید...

یکشنبه 13 آبان ماه 1397 ساعت 12:25

امیر قلعه‌نویی هیچگاه فکر نمی‌کرد در بازی جام جذفی خود برابر تیم دسته اولی مس کرمان که از امکانات تیم سپاهان مثل استفاده از بازیکنان خارجی و ملی‌پوش و شرایط عالی مالی به دور است، تا این حد به مشکل بربخورد.

قلعه‌نویی که حذف از بازی‌ها را در برابر تیم سابقش، در یک قدمی خود می‌دید، به آن حد از استرس دچار شده بود که در پایان بازی به سجده شکر رفت و به دلیل همین استرس و شرایط نه چندان خوب حال خود نتوانست در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کند.

سرمربی سپاهان در پایان بازی با نادر دست‌نشان سرمربی تیم مس صحبت‌های جالبی طرح کرد و ضمن تمجید بسیار از بازیکنان تیم مس به واسطه‌ی نمایش عالی آن‌ها برابر ستارگان سپاهان، آرزوی قلبی خود را صعود تیم مس به لیگ برتر دانست چراکه معتقد بود حضور این تیم و هواداران کرمانی در لیگ برتر، به فوتبال ایران کمک می‌کند.

قلعه‌نویی در صحبت‌های خود به سرمربی مس به این تیم توصیه کرد که به هیچ وجه در باد بازی غرورآفرین خود برابر سپاهان به خواب نروند چراکه از امروز تیم‌های لیگ یکی با نگاهی دیگر و با توانی دو چندان برابر مس به میدان خواهند آمد چراکه مس شخصیت خود را در بازی‌های لیگ یک با این نمایش چند برابر کرد.

سرمربی سپاهان به بازیکنان مس گوشزد کرد که هیچ بازی لیگ یک را دستکم نگیرند و اصلا گمان نکنند که با بازی‌های خوب خود تا بدین جای فصل موضوعی برای آن‌ها تثبیت شده است و تلاش آن‌ها تا روز صعود باید ادامه دار باشد...

صحبت‌های امیر قلعه‌نویی حاصل یک عمر تجربه در فوتبال ایران است که بازیکنان مس قطعا با آن بیگانه نیستند و به خوبی همه‌ی این نکته‌ها را آویزه گوش دارند و در بازی‌های بعد به دنبال تکمیل شخصیت بزرگ خود در فوتبال ایران و لیگ یک هستند.

لاله‌های نارنجی در این فصل مملو از بازیکنان شایسته و بزرگ،تیمی تشکیل داده‌ند سرشار از احترام که به حق در این روزها توجهات مثبت را به سمت خود جلب کرده‌اند و حالا نیک می‌دانند که در دربی مسی‌های لیگ یک موسوم به ال‌مسینو بازهم این فرصت را دارند که با یک نمایش مطلوب وکسب نتیجه‌ای عالی خود را در دل هوادارانشان و فوتبال ایران بیش از پیش ودر ابعادی وسیع‌تر جای دهند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23361