باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:36:49
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تمجید از اقدامات باشگاه مس در برنامه‌های رادیو و تلویزیون ایران

چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 11:12

در هفته‌ی گذشته برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون سراسری کشور به تمجید از اقدامات مختلف باشگاه مس کرمان به خصوص در زمینه توجه به تیم‌های پایه پرداختند.

در برنامه‌ی صبح بخیر ایران و در بخش ورزشی این برنامه امیرحسین بابازاده مجری آن با اشاره به اقدامات حرفه‌ای باشگاه مس در زمینه‌ی تیم‌های پایه این باشگاه به حضور تمامی تیم‌‌های رده‌ی سنی باشگاه مس در لیگ برتر اشاره کرد و اینکه مس از معدود باشگاه‌های کشور است که دارای کمپ اختصاصی و زمین تمرینی مخصوص به خود برای تیم‌های پایه‌اش می‌باشد.

دراین برنامه به افزایش حداکثری بازیکنان کرمانی در ترکیب تیم بزرگسالان مس از طریق سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه در چند سال اخیر اشاره شد و اینکه باشگاه مس با این روند در چند سال آینده یکی از معدن‌های اصلی تغذیه فوتبال کشور از نظر پرورش بازیکن خواهد شد.

همچنین در بخش ورزشی برنامه صبح بخیر ایران به تیم بزرگسالان مس کرمان در لیگ یک اشاره شد و اینکه جای این تیم در لیگ برتر کاملا خالی است و با توجه به پتانسیل باشگاه مس،حضورش در لیگ برتر به پیشرفت کلی فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

همچنین در یکی از برنامه‌های رادیو ورزش ایران که به تحلیل تیم‌های لیگ یکی اشاره داشت از تیم مس کرمان به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود نام برده شد و اینکه با توجه به برنامه بازی‌های پیش رو این تیم، اگر مس کرمان موفق شود از سد مسجد سلیمان عبور کندع حتی می‌تواند در پایان نیم فصل برای صدر جدول خط و نشان بکشد.

در این برنامه تیم مس را یک تیم یکدست و جوان و سرشار از انگیزه توصیف کرد و اینکه تیم مس از نظر فنی بازی‌های بسیار خوبی تا بدین جای فصل ارایه کرده است و اگر تیم مس کرمان اسیر حاشیه‌های اضافی نگردد می‌تواند با آرامش خود را در دو رده‌ی اول لیگ این فصل جا کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2332