باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 04:42:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس فردا برای شکستن دو طلسم به مصاف خونه به خونه می‌رود

یکشنبه 22 مهر ماه 1397 ساعت 10:39

تیم فوتبال مس کرمان عصر فردا در بازی هفته‌ی هشتم لیگ دسته اول این فصل خود و از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه باهنر به مصاف تیم خونه به خونه بابل خواهد رفت.

این بازی هفتمین مصاف رسمی دو تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور می‌باشد که در شش بازی قبلی چهار بار دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند و در دو دیدار نیز تیم خونه به خونه برنده‌ی بازی بوده است که در یکی از این دیدارها نادر دست‌نشان که در بازی فردا روی نیمکت مس می‌نشیند هدایت تیم خونه به خونه را برعهده داشت.

عصر فردا مس با پیروزی بر خونه به خونه می‌تواند دو طلسم را همزمان برای خود بشکند و ضمن ثبت اولین باخت خونه به خونه برابر خود، این شانس را هم داشته باشد که با سه امتیاز دیدار فردا، طلسم صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ یک را نیز بشکند و برای اولین بار از زمان سقوطش از لیگ برتر، در زمان حضور در بازی‌های لیگ دسته اول به صدر جدول این بازی‌ها برسد.

تیم خونه به خونه که در سال‌های گذشته همواره جزو تیم‌های مدعی لیگ یک برای صعود محسوب می‌شد، در این فصل اصلا شرایط سال‌های گذشته‌ی خود را ندارد و دیگر خبری از شلوغی‌های سال‌های قبل این تیم نیست.

تیم خونه به خونه که از 6 بازی قبل خود یک پیروزی،یک تساوی وچهار شکست را در کارنامه ثبت کرده است و با 4 امیتاز در رده‌ی چهاردهم جدول می‌باشد، برروی نیمکت خود تغییراتی نیز داشت و نظرمحمدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود نشاند که در اولین بازی خود موفق شد با خونه به خونه در هفته‌ی گذشته اولین پیروزی خود را هم با نتیجه‌ی 3بر2 برابر بادران کسب کند.

رضا حیدری، محمودمطلق‌زاده، احسان پورشیخعلی بازیکنان سابق مس در تیم این فصل خونه به خونه هستند. رضا و میثم آقابابایی،اسماعیل کیانی و حسین قنبری از دیگر بازیکنان شاخص این تیم محسوب می‌شوند.

خونه به خونه در بازی‌های قبلی خود 5 گل زده و 10 گل خورده درکارنامه ثبت کرده است که اسماعیل کیانی، علی اصغر شیردل، رضا آقابابایی و محمود مطلق‌زاده گلزنان این تیم در بازی‌های قبلی بودند.

دیدار رفت دو تیم در لیگ سال قبل در کرمان 2بر2 مساوی شد که شاهرخ غلامرضاپور و مهدی تیکدری گلزنان مس بودند و بازی برگشت نیز دو بر یک به سود خونه به خونه به اتمام رسید که احمد حسن‌زاده گل مس را به ثمر رساند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23280