باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:25:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

علیرضا حیدرپناه داور بازی مس و خونه به خونه

یکشنبه 22 مهر ماه 1397 ساعت 10:10

از سوی کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های این هفته‌ی لیگ یک اعلام شد که بر این اساس علیرضا حیدرپناه کار قضاوت بازی تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه بابل را برعهده خواهد داشت.

حیدرپناه متولد 5 اسفند 1364 از استان فارس فعالیت حرفه ای خود را از سال 1381 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1390 درجه ملی خود را گرفت. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته نقشه برداری به پایان رسانده است.

او در 12 بازی اخیری که در رقابت‌های فوتبال کشور قضاوت کرده است 45 کارت زرد و دو کارت قرمز از جیب خارج کرده است.

آخرین قضاوت او در لیگ یک این فصل به بازی تیم‌های شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان برمی‌گردد.

حیدرپناه سابقه قضاوت در سه بازی تیم مس در سال‌های گذشته را دارد که در سال 94 در هرمزگان بازی مس و آلومینیوم را قضاوت کرد که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در سال 95 نیز بازی مس در مسجد سلیمان برابر نفت را  قضاوت کرد که با تساوی دو بر دو به اتمام رسید و در آخرین قضاوت او برای مس، این تیم در کرمان آلومینیوم اراک را با یک گل شکست داد.

با توجه به عدم رضایت هواداران از قضاوت‌های لیگ یک در هفته‌های گذشته که در نظرسنجی‌ها مشخص شد، همگان امیدوارند که داوران جوان در لیگ یک از این نظر وضعیت بهتری را در هفته‌های پیش رو به اثبات برسانند.

کمک‌های حیدرپناه در این بازی حامد صفایی و سعید زیبا هستند و ایمان کهیش نیز به عنوان داور چهارم و حبیب شیرازی نیز ناظر داوری این بازی خواهدبود.

دیدار تیم‌های مس کرمان وخونه به خونه بابل از ساعت 15 و 15 دقیقه روز دوشنبه 23 مهر ماه در ورزشگاه باهنر آغاز خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23279