باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 03:12:00
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیروزی‌های مقتدرانه بچه‌های مس برابر گل‌گهر/گام محکم نوجوانان در حضور سرپرست باشگاه

پنج‌شنبه 19 مهر ماه 1397 ساعت 18:41

تیم‌های فوتبال نوجوانان و زیر 15 ساله‌های مس کرمان عصر امروز در دیدارهای خود برابر تیم‌های گل‌گهر به پیروزی‌های مقتدرانه دست پیدا کردند.

در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور و از گروه پنجم این رقابت‌ها تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود که با نتیجه‌ی 3بر1 این تیم را شکست داد.

در نیمه‌ی اول این بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند که امیرجعفری زننده‌ی گل نوجوانان مس بود.

اما در نیمه‌ی دوم دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس که به تازگی از سفر شیراز هم برگشته بود، برای نشان دادن اهمیت تمامی تیم‌ها برای باشگاه در ورزشگاه حضور یافت و همین موضوع تاثیر روحی زیادی برای بازیکنان شایسته تیم نوجوانان مس داشت.

شاگردان حسین ذوالغیاث در نیمه‌ی دوم با نمایشی عالی وکم نقص با دو گل محمد علی‌آبادی و علی کارآموز دو بار دروازه‌ی گل‌گهر را باز کردند تا با نتیجه‌ی قاطع سه بر یک سه امتیاز شیرین این بازی را به حساب خود بریزند.

بعد از اتمام این بازی سرپرست باشگاه مس پس از خسته نباشید به تیم خوب گل‌گهر در جشن رختکن بازیکنان تیم نوجوانان نیز حاضر شد و با خسته نباشید به آن‌ها بر شایستگی بازیکنان و کارد فنی خوب تیم نوجوانان مس تاکید نمود و از آن‌ها خواست که با تمام انگیزه بازی‌های لیگ این فصل را دنبال کنند.

نوجوانان مس در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر با قرعه‌ی استراحت روبرو شده است.

اما تیم زیر 15 ساله‌های مس کرمان نیز در مسابقات قهرمانی استان، با برتری قاطع برابر تیم زیر 15 ساله‌های گل‌گهر در دو بازی رفت وبرگشت، به دور بعد این مسابقات راه یافت.

تیم زیر 15 ساله‌‌های مس که در کرمان با نتیجه‌ی 3بر0 گل‌گهر را شکست داده بود عصر امروز با نتیجه‌ی 5بر1 در سیرجان برتری خود را کامل کرد تا در مجموع با برتری 8بر1 به دور بعد مسابقات قهرمانی استان صعود کند و منتظر حریف خود در این مرحله باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23270