باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:26:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

استارت لیگ برتر برای نوجوانان مس/سرمربی نوجوانان مس:هدف فتح سکوست

چهارشنبه 18 مهر ماه 1397 ساعت 10:37

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان از روز پنجشنبه رقابت‌های خود را در لیگ برتر نوجوانان کشور آغاز خواهد کرد و از ساعت 15 روز نوزدهم مهر ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

نوجوانان مس در گروه پنج رقابت‌های لیگ برتر این فصل با تیم‌های گل‌گهر سیرجان، البدر بندرکنگ، حافظ شیراز، فجرسپاسی شیراز، فولاد یزد و نوین گستر میناب هم گروه است.

حسین ذوالغیاث سرمربی این تیم درآستانه‌ی رقابت‌های تیم خود با ابراز رضایت از  شرایط آماده‌سازی تیم خود گفت: خوشبختانه تیم بسیار خوب و آینده‌داری در اختیار داریم و امیدوارم بازیکنان تیم ما از همین هفته‌ی اول با حرفه‌ای گری در مسابقات بزرگی خود را نشان دهند.

ذوالغیاث  با بیان اینکه هدف تیم نوجوانان مس کسب سکو می‌باشد گفت: ما هر آنچه که در زمین بازی لازم باشد ارائه خواهیم کرد و امیدوارم اتفاقات فوتبالی نیز به سود تیم ما رقم بخورد تا بتوانیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به بازی هفته‌ی اول تیم خود گفت: ما با تمام توان بازی‌های خود را آغاز می‌کنیم و در هفته‌ی اول برابر گل‌گهری قرار خواهیم گرفت که چند بازیکن از شهرهای دیگر ایران در تیم خود دارد اما قطعا بازیکنان ما که همگی از آینده‌داران فوتبال این استان هستند گام اول را محکم برخواهد داشت.

سرمربی نوجوانان مس در رابطه با گروه این فصل تیم خود نیز گفت: ما با شهرهایی مثل شیراز، یزد و کنگ همگروه هستیم که برروی فوتبال پایه خود سرمایه گذری‌های اساسی می‌کنند با این وجود تمام تلاش ما این است که همانند دو فصل قبل به عنوان سرگروه راهی دور بعد شویم.

گفتنی است اعضای تیم نوجوانان مس کرمان پیش از شروع رقابت‌های این فصل خود با حضور در گلزار شهدای کرمان با احترام به مقام شامخ آنان برای موفقیت درطول بازی‌هایشان متوسل به شهیدان گلگون کفن شدند. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23265