باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 12:31:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اتحاد به رنگ مس پیش از بازی با قشقایی/هم قسم برای نهایت تلاش

سه‌شنبه 17 مهر ماه 1397 ساعت 10:00

آخرین تمرین مس در کرمان پیش از اعزام تیم به شیراز برای برگزاری بازی این هفته برابر قشقایی شیراز، محل اتحاد دوباره بازیکنان، مربیان و مقامات باشگاه مس کرمان بود که باردیگر هم قسم شوند همانند همیشه در این بازی نیز با نهایت توان خود برای رسیدن به هدف تلاش کنند.

سرپرست باشگاه مس به همراه اعضای هیات مدیره دوشادوش مربیان و بازیکنان تیم این موضوع را بار دیگر مرور کردند که رمز عبور از حاشیه‌سازی رقیبان و گذر از سنگ اندازی بدخواهان در یک کلمه است و آن اتحادی است به رنگ نارنجی که نهایت تلاش را در زمین سبز به دنبال می‌آورد.

آقای ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس در این تمرین با اشاره به اینکه نهایت تلاش مقامات باشگاه ایجاد بهترین فضا و شرایط برای تمرین و آماده‌سازی تیم است گفت: ما مثل همیشه حمایت کامل خود را از سرمربی تیم اعلام کرده‌ایم و به مجموعه تیم ازهر نظر اطمینان داریم چراکه تیم از همه ابعاد در شرایط بسیار خوب فنی و فکری قرار دارد و این همان موضوعی است که رقیبان ما را ناراحت می‌کند که برای ما حاشیه‌سازی کنند اما به کوری چشم آن ها و با تلاشی که مجموعه از خود نشان می‌دهد، به لیگ برتر صعود خواهیم کرد و قطعا تلاش شما از چشم هیچکس غافل نخواهد ماند.

دکتر قرایی سرپرست تیم مس کرمان نیز در این تمرین با اشاره به بازیکنان مس گفت: گاهی حرف‌های دشمنان را باید به حساب قدرت و درستی حرکت خود بگذرایم چراکه زمانی آن‌ها احساس می‌کنند که در داخل زمین رقیب ما نیستند از خارج آن دست به تلاش می‌زنند که البته بازهم ثابت خواهیم کرد که این موضوع تاثیری برروی ما ندارد.

سرپرست باشگاه مس با اشاره به اینکه مدیریت باشگاه اعقاد و اعتماد کامل را به نادر دست‌نشان سرمربی تیم دارد گفت: زمانی ما ایشان را انتخاب کردیم قطعا به کادر ایشان نیز اعتقاد کامل داریم.حرف اول و آخر و به نوعی خط قرمز ما سرمربی تیم است و نفرات تیم با اطاعت پذیری از ایشان، نشان می‌دهند که تیم ما یک مجموعه کاملا هماهنگ می‌باشد.  

دکتر قرایی با اشاره به اینکه رقیب اصلی مس عدم اتحاد این تیم می‌تواند باشد گفت: زمانی که ما اجازه ندهیم بدخواهان اتحاد ما را برهم بزنند مطمئن باشید که در زمین مسابقه نیز برتری ما را قاطعانه خواهند دید و از همین روست که درصدد هستند از خارج زمین این انسجام ما را مورد هدف قرار دهند تا تیم در درون زمین به مشکل بخورد. به امید خدا و تلاش نفرات تیم روز چهارشنبه با کسب یک نتیجه خوب و نمایشی عالی نشان می‌دهیم که این تلاش‌ها تنها تیم ما را قوی‌تر کرده است.

همچنین در این دیدار آقای ایرج کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه مس با تاکید بر حمایت کامل باشگاه از کادر فنی و بازیکنان تیم اعلام کرد: مطمئن باشید قلب تمام عوامل باشگاه و مردم کرمان در شیراز به همراه بازیکنان مس می‌تپد و انشاالله تیم با یک نتیجه عالی در بازی با قشقایی دل همه مردم کرمان و هواداران را شاد خواهد کرد.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم مس کرمان نیز در حلقه اتحاد میان بازیکنان،کادر فنی و مقامات تیم بر این موضوع تاکید کرد که شاگردانش همانند سربازان خط مقدم تا آخرین توان در بازی حساس برابر قشقایی خواهند جنگید تا تیر بدخواهان مس در انحراف مسیر موفقیت این تیم به سنگ بخورد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23259