باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:28:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرپرست تیم مس:نظارت بر دوپینگ در لیگ یک کم است/ای‌کاش رقیبان در زمین بازی به فکر برتری باشند

سه‌شنبه 17 مهر ماه 1397 ساعت 09:16

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در آستانه بازی این تیم و قشقایی شیراز در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور،شرایط روحی و فنی این تیم را بسیار خوب ارزیابی کرد.

حجت جهرمی در این باره گفت: با تمرینات بسیار خوبی که در روزهای گذشته انجام دادیم، بازیکنان از هر نظر آماده‌ی این بازی هستند و با شرایط مطلوبی که در تیم حاکم است امیدواریم که بهترین نمایش ممکن را برابر تیم قشقایی را انجام دهیم. خوشبختانه مقامات شرکت و باشگاه مس توجه بسیار خوبی به تیم فوتبال مس در این فصل دارند و با حمایت‌های همه جانبه‌ای که آن‌ها از تیم به عمل می‌آورند مشکلی در تیم وجود ندارد که جا دارد از این مقامات به نمایندگی  از تیم تشکر نمایم.

سرپرست تیم فوتبال مس در رابطه با حاشیه‌‌هایی که در چند روز اخیر برای این تیم ایجاد شده بود گفت: بهرشکل پیش از بازی‌های مهم و حساس برای تیم‌هایی که در زمین مسابقه کار خود را انجام می‌دهند چنین مشکلاتی متاسفانه ایجاد می‌شود تا ذهن و تلاش آن تیم را تحت تاثیر قرار دهند اما مجموعه تیم مس کرمان از مقامات تا کادر فنی وبازیکنان هیچگاه اتحاد و همدلی خود را در معرض این موضوعات قرار نمی‌دهند و در این مسابقه نیز بدون توجه به حرف وحدیث‌هایی که ایجاد شده، تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بازهم در زمین بازی توان خود را ثابت کنند نه در ماجراسازی‌های خارج از زمین.

وی در این باره ادامه داد: این حواشی نه تنها اتحاد تیمی ما را برهم نمی‌زند بلکه ما را متحدتر وبا انگیزه‌تر از قبل روانه مسابقات می‌کند تا به هدف نهایی خود دست پیدا کند. بالطف مسئولین شرکت مس و مدیریت خوب و توانمند دکتر قرایی وحمایت دلسوزانه هیات مدیره باشگاه مس تا اکنون هیچ مشکل مالی نداشتیم و از نظر پشتیبانی و تشکیلاتی به بهترین شکل ممکن پیش می‌رویم. خوشبختانه تمامی تعهدات مالی تیم نیز تا امروز برخلاف بسیاری از تیم‌های دیگر، انجام شده است و تمام تفکر تیم معطوف به موفقیت نهایی که همان صعود به لیگ برتر است می‌باشد. 

جهرمی با اشاره به حساسیت بازی با قشقایی در شیراز گفت:از آنجا که دو تیم در بالای جدول حضور دارند امیدواریم که شرایط برگزاری بازی به بهترین شکل خود باشد و همچنین شاهد بهترین قضاوت از سوی داور مسابقه باشیم تا عدالت در این بازی کاملا رعایت شود. متاسفانه در بازی‌های قبل از سوی داور اشتباهات اثرگذاری مثل عدم اعلام پنالتی در بازی با شاهین و یا عدم اخراج بازیکن حریف در بازی با نود به ضرر تیم مس داشتیم که به تائید کارشناسان نیز رسید و امیدوارم که در این بازی مهم از این دست اشتباهات را به هیچ وجه شاهد نباشیم.

وی در این باره افزود: امیدوارم در بازی‌های مهم و حساس لیگ یک، کمیته‌ی داوران با دقت نظر بیشتری که به خرج می‌دهد از دوران با تجربه استفاده نماید تا تیم‌ها کمتر از اشتباهات داوری متضرر شوند.

سرپرست تیم فوتبال مس بر فعالیت بیشتر کمیته دوپینگ در مسابقات لیگ یک تاکید کرد و گفت:نظارت بر این مسئله درلیگ یک این فصل باید بیشتر باشد و ما در مسابقات هفته‌های قبل شاهد حضور فعال مامورین ضد دوپینگ در لیگ یک نبودیم که این می‌تواند شبهاتی را برای تیم‌هایی که به سلامت بازی‌های خود را انجام می‌دهند ایجاد کند. امیدوارم در بازی‌های پیش رو کمیته ضد دوپینگ بیشتر در مسابقات لیگ یک حضور داشته باشد تا تیم‌ها با اطمینان بیشتری در زمین مسابقه کسب نتیجه کنند.

جهرمی در پایان با اشاره به اینکه ای کاش تلاش تمامی تیم‌ها برای کسب نتیجه بر اساس مسائل فنی و داخل زمین باشد گفت: متاسفانه برخی تیم‌ها در لیگ یک به دنبال کسب نتیجه از راه‌های غیر فنی و خارج از زمین مسابقه هستند و این به  طور کلی روح فوتبال را آزرده و در نهایت همین تیم‌ها را متضرر می‌کند. ای کاش تیم‌های لیگ یکی خود شرایطی فراهم می‌کردند که از این دست مسائل در رقابت‌ها کمتر شود تا کیفیت بازی‌ها بالاتر رود و لیگ یک فوتبال ایران نیز از نظر کیفی در زمین مسابقه بالا برود نه به واسطه مسائل غیرفنی و حاشیه‌ای همیشه سوژه داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23258