باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 17:13:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امیر عرب‌براقی داور بازی تیم‌های قشقایی و مس کرمان

دوشنبه 16 مهر ماه 1397 ساعت 11:05

از سوی کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های این هفته لیگ یک اعلام شد که بر این اساس امیر عرب‌براقی بازی تیم‌های قشقایی و مس کرمان را قضاوت خواهد کرد.

عرب‌براقی که متولد سال 1371 می‌باشد، یکی از جوان‌ترین داوران حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1387 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1391 درجه یک خود را گرفت.

وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است و در حال حاضر دانشجو است.

این داور که فرزند حسین عرب‌براقی از داوران پیشکسوت فوتبال ایران است سابقه‌ی قضاوت یکی از بازی‌های مس را در سال‌های گذشته دارد و او بازی رفت سال قبل مس برابر گل‌گهر سیرجان را سوت زد که با برتری 3بر1 تیم مس به اتمام رسید.

عرب‌براقی در سال‌های اخیر در لیگ یک و لیگ برتر چندین بازی را سوت زده است از جمله بازی این فصل تیم‌های سپیدرود ونفت آبادان در لیگ برتر.

این داور جوان فوتبال کشور که مراحل ترقی خود را به خوبی در سال‌های اخیر طی کرده است،قطعا با انجام یک قضاوت خوب و عادلانه در بازی حساس تیم‌های قشقایی و مس، روند موفقیت‌های خود را تسریع خواهد کرد.

حافظ عظیمی و وحید سیفی کمک داوران این بازی حساس هستند و علی ابراهیمی داور چهارم این بازی است. امیرنقوی نیز در این بازی که عصر روز چهارشنبه از ساعت 15 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد بر کار داروان نظارت خواهد داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23256