باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:00:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

واکنش باشگاه مس به طرح برخی مسائل برای این تیم/فضاسازی دشمنانه!

دوشنبه 16 مهر ماه 1397 ساعت 08:21

در هفته های اخیر  تیم فوتبال مس با نتایج خوب خود در رقابت های لیگ یک و جام حذفی اقبال عمومی را نسبت به موفقیت خود بیش از پیش کرده است و هواداران این تیم در کرمان با حضور گسترده تر در ورزشگاه، حمایت همه جانبه ای از این تیم به عمل آورده اند که این موضوع ظاهرا موجب تکدر خاطر عده ای درموفقیت تیم فوتبال مس شده است!

در آستانه بازی حساس مس برابر قشقایی متاسفانه برخی از رسانه ها با انتشار برخی مطالب واخبار درصدد به حاشیه کشاندن نتایج تیم مس و سنگ اندازی در مسیر موفقیت این تیم هستند که باشگاه مس نسبت به این موضوع مطالب خود را بیان می کند. 

در دنیای امروز که ارتباطات در آن حرف اول را می‌زند، اعلام خبر و ترسیم شرایط از یک موضوع به راحتی می‌تواند با واقعیت و اصل یک ماجرا متفاوت باشد و این کار مخاطب را به نوعی دشوار می‌کند که در نهایت، شخص مخاطب باید بر اساس واقعیات موجود دست به قضاوت بزند و بپذیرد که خبر و یا توضیح ارائه شده از یک موضوع منطبق بر حقیقت می‌تواند باشد و یا خیر.

این دقیقا همان شرایطی است که مخاطبان خبرهای باشگاه و تیم فوتبال مس در این روزها باید بیشتر درگیر آن باشند و با توجه به حجم اخباری که این روزها در اطراف تیم فوتبال مس منتشر می شود، باید بر اساس واقعیات موجود و شرایط حقیقی آن، تشخیص دهند که این اخبار و روایات تا چه حد می‌تواند صادقانه باشد و یا اینکه منظورهای دیگری در پس خود دارد.

مسلما مخاطبان خبرهای مس قبل از هر موضوعی شرایط تیم خود را در جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ یک می‌سنجند و زمانی که می‌بینند تیم آن‌ها در پایان هفته‌ی ششم بازی‌ها تنها با اختلاف یک امتیاز با صدر جدول کار خود را ادامه می‌دهد، به راحتی درک می‌کنند که از نظر عملکردی، تیم فوتبال مس کرمان،با حضور در جمع مدعیان و یک قدمی صدر جدول مسلما خیلی شرایط فاجعه باری را نباید به طور طبیعی بر خود ببیند.

اما فضایی که برخی رسانه‌ها این روزها برای تیم فوتبال مس ترسیم می‌کنند، فضایی پر از آشوب، جنجال وحاشیه است که بیشتر منطبق با تیم‌هایی است که بعد از هفته‌ی ششم با یکی، دو امتیاز در پائین جدول دسته و پا می‌زنند....!!! شاید همین موضوع در نگاه اول به خوبی نشان دهد که صداقت این فضای ترسیم شده برای تیم فوتبال مس از سوی برخی رسانه‌ها تا چه میزان می‌تواند باشد.

نکته‌ی دوم اینکه این فضاسازی که عمدتا از سوی رسانه‌های خارج از کرمان تشریح می‌شود دقیقا زمانی به بالاترین حد خود رسید که تیم مس پیروزی‌های بسیار بزرگی برابر تیم‌های مدعی آلومینیوم در اراک و اکسین در کرمان کسب کرد و مشخص شد که تیم مس در این فصل با گرفتن یقه‌ی تیم‌های بالای جدول یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بازی هاست و از همین رو رقیبان مس که البته در برخی از این رسانه ها به طور مشخص دارای نیرو هستند، برای مشکل آفرینی در این تیم کاملا انگیزه های خود را خواهند داشت.

فراموش نکنیم که در کنار همه رسانه های پاک و صادقی که در زمینه ورزش استان و کشور فعالیت می کنند، هستند خبرنگارانی که نیات سو دارند و با خواسته های غیر منطقی درصدد زیر فشار قرار دادن تیم ها و مقامات آن ها نیز می باشند که متاسفانه حضور این افراد هرچند معدود غیرقابل انکار است....

با وجود این شرایط، کاملا طبیعی است در روزهایی که تیم فوتبال مس چه در رقابت های لیگ یک وچه در رقابت های جام حذفی روندی مطلوب را طی می کند که می تواند خواب خیلی از رقبا والبته بدخواهان باشگاه را برآشفته کند، در مرحله اول باید برای مجموعه خارج از زمین تیم مس یعنی مدیران ومربیان حاشیه و مشکل درست کرد تا در ادامه این موضوع، تبعات آن را به داخل زمین ونتایج تیم هم کشاند.

مجموعه باشگاه مس همانند همه مجموعه های پویا ودر حال حرکت، بهرشکل برای پیشبرد اهداف خود تصمیم گیرهای خاص خود را دارد وبرای مثال ممکن است روزی تصمیم بگیرد که نحوه فعالیت های خود را نسبت به هفته قبل تغییراتی هم بدهد که این ذات همه مجموعه های پویاست اما اینکه بر اساس این تغییرات ناگهان رسانه ای دست به فاجعه آفرینی بزند و این تصمیمات را در راستای وجود بحران وحاشیه های عجیب وغریب محک بزند، بازهم از همان موضوعاتی است که مخاطب باید در پذیرش آن تردید و تفکر داشته باشد.

قطار باشگاه مس کرمان در ماه ها وهفته های اخیر حرکت روبه جلو و شادابی داشته است و این را می توان از روی جایگاه تیم مس در لیگ یک که در یک قدمی صدر جدول است و همچنین صعود این تیم در جدول حذفی به راحتی درک کرد و همچنین اقبال عمومی که به تیم مس این فصل ایجاد شده است و هوادارانی که بیش از پیش ورزشگاه را پر می کنند واین موضوعاتی است که اصلا به مذاق برخی خوشایند نبوده است...

هرچند ممکن است برای مثل در طول بازی های پرفرسایشی مثل لیگ دسته اول، یک تیم در یکی دو بازی نتیجه های مد نظر خود را نگیرد اما این موضوع اصلا دلیلی نمی شود که این مجموعه پویا و در حال حرکت، اهداف خود را در ترازو و محک این جنجال آفرینی های دشمنانه قرار دهد و مخاطبان اخبار باشگاه مس نیز قطعا درست وغلط این فضا را به خوبی قضاوت و درک خواهند کرد و اگر به حرکت مجموعه ایمان داشته باشند، خود اجازه نخواهند داد که این حاشیه ها خللی برای اهداف بزرگ ایجاد کند.

قطعا فعالیت شدید دشمنانه ای که این روزها علیه بحش های مختلف تیم و باشگاه مس کرمان جریان یافته است یک نکته مثبت بسیار بزرگ در خود دارد و آن اینکه حرکت این باشگاه در جهت صحیح خود پیش رفته است که تا این حد برخی از بدخواهان تیم را به تکاپوهای شدید وعجیب وصرف هزینه های بسیار برای برهم زدن تعادل آن کرده است.

حضور پرشور هواداران مس حتی در بازی حذفی برابر سیراف کنگان که سکوهای ورزشگاه باهنر را بیشتر از قبل به تصرف خود در آورده بود حاوی پیام مهمی بود و آن اینکه مردم کرمان امیدوارتر از همیشه نتایج و روند حرکتی این تیم را دنبال می کنند. این حضور پرشور هواداران در استادیوم قطعا باعث ترس در دل کسانی می شود که به طور قطع چشم دیدن تداوم روند موفقیت های تیم مس را ندارند و با طرح برخی مسائل درصدد ایجاد شکاف و رخنه در بدنه مجموعه مس و دلسرد کردن هواداران از این اشتیاق به وجود آمده دارند و از همین روست که با انتشار مطالبی درصدد کم فروغ کردن فعالیت مدیران، مربیان وسایر افراد فعال در بدنه این مجموعه هستند تا روند موفقیت تیم را با چالش مواجه کنند که قطعا با هوشیاری مخاطبان اصلی باشگاه که همان هواداران اصیل ومردم خونگرم کرمان زمین هستند از  هدف خود نیز مایوس خواهند شد. قطعا با هوشیاری مجموعه مس و مردم کرمان، هیچگاه این تلاش برای رقم زدن نتایج تیم مس در خارج از زمین به هدف نخواهد رسید و مجموعه باشگاه مس استوار به راه پیش روی خود تا رسیدن به هدف ادامه خواهد داد.

در روزهایی که هیات مدیره باشگاه مس و سرپرست آن بر هماهنگی و اتحاد خود بیش از همیشه تاکید دارند و درصدد هستند برای تیم فوتبال مس وسرمربی آن که حمایت قاطعی از او نیز دارند, بهترین شرایط برای بازی فراهم شود، اینکه برخی اختلاف نظرها در بوق های پرسروصدا شود و از آن نتیجه گیرهای خاص برای مخاطب گردد، نیز نمی تواند خیلی در راستای دلسوزی برای تیم فوتبال مس کرمان تلقی شود.

باشگاه مس کرمان در ابتدا با نتایج خوب خود در بازی هایش درصدد خط بطلان برروی همه این جنجال آفرینی های هدف دار می باشد و در این راه بنا بر عهدی که با هواداران خود بسته است و به پشتوانه حمایت های صادقانه آن ها با تمام وجود برای رسیدن به هدف خود گام برمی دارد و اتحاد وهمدلی مجموعه خود را در کل کرمان، شرکت ملی صنایع مس وباشگاه بزرگ صنعت مس و هواداران فهیمش تا لحظه آخر به رخ همه آن هایی خواهد کشید که از کوچکترین شکاف در بدنه مجموعه مس به دنبال بهره برداری های سو هستند که با لطف خدا و توسل به شهدا، بازیکنان غیور مس نیز در زمین بازی با کسب نتایج عالی خط بطلانی بر خروجی این حاشیه سازی ها خواهند کشید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23252