باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:40:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

کماندار ملی‌پوش باشگاه مس:پرامید و جنگنده‌تر در بازی‌های پارا آسیایی شرکت می‌کنم

یکشنبه 15 مهر ماه 1397 ساعت 09:37

نماینده پارا تیراندازی باکمان ایران گفت: هنوز خستگی بازی‌های آسیایی جاکارتا را به تن دارم، اما پرامید و جنگنده‌تر برگشته ام.

زهرا نعمتی که امیدوار است در سومین دوره بازی های پارا آسیایی نیز بدرخشد، اظهار داشت: هنوز خستگی بازی های آسیایی جاکارتا را به تن دارم، اما با دعای خیر مردم و روحیه ای که از آنها می گیرم، پرامید، پر توان و جنگنده تر برگشته ام.

این ورزشکار باشگاه مس کرمان درباره تاثیر مثبت تجربه بازی های آسیایی در رقابت های پارا آسیایی گفت: تجربیات این بازی های به من کمک خواهد کرد، چراکه یک بار دیگر این فضا را تجربه کرده ام و هرچند خاطرات خیلی خوشایندی برای من نداشت، اما سعی می کنم به خاطرات ناخوش را فراموش کرده و همه توجهم را به بازی های پارا آسیایی متمرکز کنم. قطعا تجربیاتی که داشتم کمک خواهد کرد تا بتوانم راحت تر به فعالیتم ادامه دهم.

بانوی طلایی بازی های پارا آسیایی و پارالمپیک با بیان این مطلب که از لحاظ روحی وضعیت خوبی دارد، خاطرنشان کرد: اگرچه از لحاظ روی شرایط خوبی دارم، اما لحاظ جسمی هنوز به ریکاوری خوبی دست پیدا نکرده ام. با این حال ناامید نیستم و قطعا همه تلاشم را برای کسب بهترین عملکردم خواهم کرد.

نعمتی ادامه داد: یک ورزشکار ممکن است خواسته یا ناخواسته بارها و بارها شکست را تجربه کند و طعم تلخ آنرا بچشد، در بازی های پارا آسیایی نیز ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، اما قشنگی ورزش به این است که می توانی دوباره بلند شده، شروع کنی و هیچگاه ناامید نشوی.

ورزشکار پرافتخار باشگاه مس اظهار داشت: برای این بازی ها نیز همه تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و اگر باز هم اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد، قطعا خودم را ناراحت نخواهم کرد، چون به خدا توکل و همه تلاشمان را کرده ایم و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد. امیدوارم دل های مهربان مردم کشور عزیزم را شاد کنم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23247