باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:08:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دست‌نشان: تمرین خوبی برای گلزنی انجام دادیم/اسیر حاشیه‌های غرض دار نمی‌شویم

شنبه 14 مهر ماه 1397 ساعت 09:53

سرمربی تیم فوتبال مس در پایان بازی با سیراف این مسابقه را یک تمرین بسیار خوب و جدی برای گلزنی بازیکنان تیمش برشمرد.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از برد مقابل کنگان بوشهر گفت: به هواداران تیم مس که با صبر از تیم حمایت کردند تشکر می کنم. بازی کردن مقابل تیم هایی که نسبتاً ضعیف هستند در جام حذفی سخت است. چرا که از قبل نمی توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد.

بازیکنان بازی را جدی نگرفته بودند. سخت از لحاظ روحی تیم را بالا نگه داریم. تیم حریف خوب آنالیز کردیم. ابتدای بازی سرعت بازی خوب نبود از دقیقه 10 به بعد شرایط تیم بهتر شد و با حمایت خوب هواداران توانستیم نتیجه خوبی رقم بزنیم و در وقت های اضافه به 2 گل رسیدیم.

وی در ادامه گفت: اما در نیمه دوم 2 گل دریافت کردیم احساس می کنم بازیکنان تیم حریف را دست کم گرفتند نمی دانم گل اول تیم حریف پنالتی بود یا نه، اما زمانی که گل دوم را دریافت کردیم اشتباه کردیم و نتوانستیم توپ را دفع کنیم و گل خوردیم.

بعد از اینکه گل را دریافت کردیم سریع به گل رسیدیم و نشان دادیم که می توانیم زمانی که تحت فشار باشیم خوب بازی کنیم و نتیجه را تغییر دهیم. سعی کردیم از این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی استفاده کنیم و از 8 یا 9 بازیکن اصلی مان استفاده نکردیم و نشان دادیم که باید همه بازیکنان اتحاد داشته باشند تا در نهایت دل هواداران را شاد کنیم.

دست نشان درباره حواشی پیش آمده قبل از بازی با تیم کنگان بوشهر صحبت های مطرح شده راجع به مربی بدنساز تیم مس نیز گفت: متأسفانه برخی افراد هستند که به دنبال تخریب تیم مس هستند ما باید خودمان جلوی این افراد را بگیریم تا تیم تخریب نشود.

متأسفانه برخی افراد به دنبال حواشی ایجاد کردن راجع به مربی بدنساز مس هستند و به دنبال زیر سؤال بردن او هستند. صحبت هایی مطرح کردند راجع به مدرک او، در صورتی که مگر می شود فردی دیپلم داشته باشد، در دانشگاه تدریس کند، شاگردان زیادی داشته باشد.

ما به این صحبت ها کاری نداریم کارمان را بلدیم با تلاش و همدلی کارمان را جلو می بریم اما این افراد ساختن 2 سایت خبری حواشی را منتشر می کنند که اصلاً برای ما هم عجیب است و به دنبال این هستند تیم دچار مشکل شود و تا امروز نتوانستند به اهداف شان برسند. حالا به دنبال ایجاد اختلاف بین بازیکنان هستند. اگر جدول لیگ را نگاه کنید مس 10 امتیاز دارد و تیم صدرجدول از 11 امتیاز برخوردار است.

وی در ادامه تأکید کرد: مگر چه نتیجه ای گرفتیم که می خواهند تیم را به چالش بکشانند. زمانی که از ما شکست می خورند و نمی توانند رقابت کنند به دنبال تخریب تیم هستند. من از شما دستان تقاضا دارم کسانی که دست به قلم هستند از حق مردم کرمان دفاع کنند. کمک کنند تا این حواشی از بین برود و نگذارند این افراد از بیرون تیم مس را تخریب کنند تا به اهداف شان برسند. فقط زمانی که من این حواشی را شنیدم تعجب کردم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان تأکید کرد: به هر حال برای بازیکنان هر تیم ممکن است مصدومیتی ایجاد شود اما اینکه بخواهند مربی بدنساز را زیر سؤال ببرند که نمی شود. تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، پیکان، سایپا و خیلی از تیم های حاضر در لیگ بازیکن مصدوم دارند اما این دلیل نمی شود که بخواهند فردی را که دکترای این کار را دارد زیر سؤال ببرند.

اگر مشکل این افراد با من است باید بگویم از سال 80 تا به امروز توانستم نزدیک چهار تیم را به لیگ برتر برسانم. سابقه حضور در فینال جام حذفی را هم دارم و نتایج خوبی کسب کردیم تعجب می کنم که چرا باید این افراد با داشتن سایت های خبری به دنبال تخریب تیم مس باشند. ما کارمان را بلدیم، به خوبی انجام می دهیم، خوشبختانه مدیریت باشگاه در سرپرستی و هیات مدیره نیز بسیار خوب پیش می‌رود و حمایت خوبی هم از سوی مدیران مس به وجود آمده است، کادر فنی یکدست داریم که همه عوامل با هم متحد هستند تا تیم مس نتیجه بگیرد.

از همه مهم تر بازیکنان با کیفیتی داریم که برای سربلندی تیم مس می جنگند تا دل هواداران شاد شود حتی حمایت پرشور هواداران باعث دلگرمی ما می شود. ما با این پشتوانه خوب می جنگیم تا در پایان لیگ نتیجه اش مشخص شود.

به هر حال ضعف هایی داریم ادعا نداریم که کامل هستیم هر تیمی در لیگ ضعف هایی دارد که باید برطرف شود باید تلاش کنیم شرایط بهتر از این شود. ولی متأسفانه همچنان افرادی هستند که به دنبال جوسازی علیه مس باشند اما توجهی به این مسائل نداریم و مسیر خودمان را می رویم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23242