باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 18:41:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان5-2سیراف کنگان/مس با دنده 5 در جام حذفی می تازد!

شنبه 14 مهر ماه 1397 ساعت 08:09

بعد از تیم‌های سام هیرمند و پدیده ایلام، تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، تیم سیراف کنگان را نیز با  3 گل حمید کاظمی و دو گل شروین بزرگ با  5 گل شکست داد.

از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی تیم فوتبال مس درورزشگاه باهنر میزبان تیم کنگان بود که نادر دست‌نشان تیم خود را با ترکیب: آرمان شهدادنژاد، علیرضا آرتا، حسین حیدری، میلاد باقری، وحید اسماعیل‌بیگی، محمدرضا خرسندنیا، احسان جودکی، رضا ستاری، امیر زلیکانی، حمید کاظمی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

مطابق انتظار این تیم مس کرمان بود که برای زدن گل بی‌تابی نشان می‌داد و در اولین موقعیت جدی بازی با ضربه‌ی سر رضا ستاری تیر دروازه‌ی کنگان را به لرزه در آورد.

اما اولین اتفاق مهم برروی دروازه‌ی مس جایی بود که آرمان شهدادنژاد به دلیل مصدومیت شدید پا نتوانست در دروازه‌ی تیم مس بازی را ادامه دهد و در دقیقه‌ی19 بازی جای خود را به مهدی اسلامی داد.

تیم سیراف که برای تساوی در نیمه‌ی اول تلاش زیادی کرد و البته خوش‌شانس هم بود که در دقیقه‌ی 43 ضربه سر حسین حیدری برای مس تبدیل به گل نشد، سرانجام در دقیقه‌ی  45 بازی تسلیم شد.

شروین بزرگ در این دقیقه برروی پاس عالی میلاد باقری در پشت محوطه‌ی جریمه صاحب توپ شد که با شوتی محکم  و دیدنی طلسم دروازه‌ی سیراف را شکست تا تیم مس با آرامش بیشتری بازی را دنبال کند.

تیم مس در نیمه‌ی اول برتری خود را مستحکم‌تر نیز کرد و در اوقات تلف شده‌ی نیمه‌ی اول بود که حمید کاظمی برروی پاس احسان جودکی در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا با مهاجم تیم مس با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیم مس را به ثمر برساند.

با شروع نیمه‌ی دوم تیم مس بازهم بازی را تهاجمی آغاز کرد و پس از موقعیت حمید کاظمی در دقیقه‌ی 47 که توسط دروازه بان سیراف دفع شد، تیم مس در دقیقه‌ی 57 برروی حرکت عالی اسماعیل‌بیگی به یک ضربه‌ی پنالتی دست‌ یافت.

حمید کاظمی این پنالتی را با تسلط کامل برای مس کرمان تبدیل به گل سوم این تیم کرد تا خیال مس از بابت صعود به دور بعد تا حدود زیادی راحت شود.

تیم مس که در این بازی فرصت بیشتری به بازیکنان جوان خود داده بود، در دقیقه‌ی 60 بازی امیر حسین صالحی‌منش یکی دیگر از بازیکنان جوان تیم خود را به جای اسماعیل‌بیگی به زمین فرستاد.

در دقیقه‌ی 70 بازی نیز میلاد محمدی جانشین محمدرضا خرسندنیا در ترکیب تیم مس کرمان شد.

در درقیقه‌ی 73 بازی تیم مس از دفاع باز شده و جلو کشیده‌ی تیم سیراف نهایت استفاده را کرد و رضا ستاری که یکی از بهترین بازیکنان مس در این بازی محسوب می‌شد با پاسی دیدنی شروین بزرگ را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن نیز گل دوم خود و گل چهارم مس را ثبت کند.

در ده دقیقه‌ی پایانی بازی داور مسابقه به شکلی عجیب سوت‌های خود را علیه تیم مس کرمان تنظیم کرد وپس از این که پنالتی واضح برروی کاظمی را به سود مس اعلام نکرد،در دقیقه‌ی 83 یک پنالتی بسیار عحیب را برای تیم سیراف اعلام کرد. این ضربه توسط غلامعباس سماچی برای تیم سیراف تبدیل به گل شد تا بازی 4بر1 شود.

تیم سیراف بعد از این گل در دقایق پایانی انگیزه‌های بیشتری برای سبک‌تر کردن شکست خود پیدا کرد و در دقیقه‌ی 86 بازی برروی غفلت مدافعان مس با ضربه سر رضا رضایی گل دوم تیم سیراف را به ثمر رساند.

اما تیم مس که دوست داشتن سومین پیروزی متوالی خود در جام حذفی این فصل را نیز همانند دو بازی قبلی با 5 گل پشت سر بگذارد، در دقیقه‌ی 88 بازی برروی کرنر ارسالی زیبا از سوی میلاد محمدی و ضربه‌ی سر دیدنی کاظمی با هتتریک این بازیکن به گل پنحم خود دست یافت.

با این گل، پرونده این بازی پرگل بسته شد و در نهایت تیم مس کرمان با نتیجه‌ی 5بر2 حریف خود را در مرحله‌ی یک هشتم نهایی بازی‌ها شکست داد تا در دور یک چهارم نهایی جام حذفی در رشت به مصاف تیم داماش برود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23240