باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:33:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیرعامل باشگاه مس مطرح کرد؛تقدیر شایسته و حمایت هرچه بیشتر از تیم دوچرخه‌سواری

دوشنبه 15 آبان ماه 1396 ساعت 13:22

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تقدیر از افتخار آفرینی تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر این فصل کشور، بر تقدیر شایسته از این تیم و حمایت هرچه بیشتر در فصل آینده تاکید کرد.

سید امجد مسعودزاده در دیدار با جمعی از دوچرخه‌سواران و اعضای هیات دوچرخه‌سواری کرمان با تشکر از زحمات اعضای تیم و مربیان و همچنین مدیران و کارکنان هیات دوچرخه‌سواری برای تشکیل تیمی خوب در رقابت‌های لیگ برتر این فصل، عنوان سومی تیم مس را رتبه‌ای بسیار خوب دانست.

مسعودزاده با بیان اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر دوچرخه‌سواری به طور تخصصی روی این رشته‌ی ورزشی تمرکز دارند گفت: تیم‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری از آنجا که اکثرا تمرکز خود را روی این لیگ دارند، با امکانات و هزینه‌کرد بسیار زیادی به این رقابت‌ها آمدند ولی دوچرخه‌سواران شایسته‌ی تیم مس ثابت کردند که در عرصه‌ی عمل هیچ چیز از آن‌ها کمتر ندارند و بازهم برای باشگاه مس و ورزش کرمان افتخار آفرینی کردند.

وی افزود: منتظر هستیم تا با بازگشت ملی‌پوشان این تیم و کادر فنی که در اردوی خارج از کشور تیم ملی به سر می‌برند، به طور شایسته از آن‌ها تقدیر کنیم و پاسخ تلاش‌های آن‌ها را در حد امکان بدهیم.

مدیر عامل باشگاه مس با بیان اینکه با همکاری و هم‌فکری هیات دوچرخه‌سواری استان برنامه‌های جامعی را برای تقویت این تیم در فصول آینده داریم گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود زمینه‌ی حضور این تیم را در مسابقات بین‌المللی فراهم کنیم و از تمام استعداد و پتانسیل دوچرخه‌سواری استان در جهت تشکیل تیمی خوب با حضوررکاب‌زنان شایسته‌ی استان بهره ببریم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2324