باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 12:43:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برنامه بازی‌های آخر هفته تیم‌های مس/ال‌مسینو فوتسال دختران در کرمان

چهارشنبه 11 مهر ماه 1397 ساعت 10:13

تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای آخر این هفته و ابتدای هفته‌ی آتی در لیگ‌های مختلف خود به مصاف رقیبانشان می‌روند.

در یکی از مهمترین این بازی‌ها و از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، از ساعت11 صبح روز جمعه 13 مهر ماه در سالن شهرداری کرمان، تیم‌های فوتسال دختران مس کویر و مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

دختران فوتسالیست مس در حالی دربی ال‌مسینو خود را در هفته‌ی نهم رقابت‌ها برگزار می‌کنند که دختران مس کرمان با 13 امتیاز در رده‌ی سوم و دختران فوتسالیست مس رفسنجان با هشت امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار دارند.

در همین روز یعنی حمعه 13 مهر ماه تیم نونهالان مس کرمان برای کسب چهارمین پیروزی خود در چهارمین بازی این فصلش، از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم نوژن اصفهان خواهد بود.

نونهالان مس با 9 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و تیم نوژن نیز با 5 امتیاز در رده‌ی دوم جدول است.

از هفته‌ی پنجم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور نیز روزشنبه 14 مهر ماه تیم فوتبال امید مس کرمان که با 5 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار دارد،در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود که با 7 امتیاز درجایگاه چهارم جدول است.

روز یکشنبه 15 مهر ماه نیز در هفته‌ی پنجم رقابت‌های دسته دوم کشور نیز تیم مس نوین در زمین شهرداری کرمان میزبان تیم حوشه طلایی ساوه از تیم‌های بالای جدول می‌باشد که این بازی از ساعت 15 آغاز خواهد شد.

روز دوشنبه 16 مهر ماه نیز تیم جوانان مس کرمان که با هفت امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد، در هفته‌ی پنجم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم صدر جدولی نفت اهواز می‌باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23237