باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 13:35:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

یک امتیاز با ارزش هندبال در بافق و شکست بسکتبال مس در خانه (عکس)

شنبه 13 آبان ماه 1396 ساعت 13:35

تیم هندبال مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، به یک امتیاز با ارزش خارج از خانه دست یافت.

 هفته‌ی ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، تیم مس کرمان در بافق یزد میهمان تیم صدرجدول یعنی سنگ و آهن بود.

در این بازی هندبالیست‌های جوان مس بازی بسیار خوب و متعصبانه‌ای را برابر میزبان پرقدرت خود ارایه کردند و پابه‌پای حریف خود پیش رفتند.

در لحظات پایانی این بازی شاگردان محمد موسوی این امکان را داشتند که حتی با پیروزی زمین بازی را ترک کنند اما در نهایت دو تیم در عدد 25 به تساوی رضایت دادند تا امتیازهای این بازی تقسیم شود.

با این یک امتیاز هندبالیست‌های مس سه امتیازی شدند و در رده‌ی ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

این تیم بازی هفته‌ی هفتم خود را روز معه 19 آبان ماه و از ساعت 16 در کرمان برابر تیم نیروی‌زمینی تهران برگزار خواهد کرد.

تیم بسکتبال مس کرمان نیز در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ امیدهای بسکتبال کشور روز جمعه میزبان تیم نفت امیدیه بود. 

در این بازی که در سالن شهید نصراللهی کرمان برگزار شد، بلند قامتان مس با نتیجه‌ی 102 بر 78 مغلوب میهمان پرقدرت خود شدند تا چشم به هفته‌های آتی این مسابقات داشته باشند.

بسکتبالیست‌های مس بازی هفته‌ی سوم خود را روز جمعه 19 آبان ماه در بندر امام و برابر تیم پتروشیمی برگزار خواهند کرد.

اما روز قبل از این مسابقه سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس کرمان در تمرینات تیم بسکتبال مس شرکت کرد و با عوامل این تیم دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار صمیمی که از نزدیک از روند تمرینات تیم بسکتبال شکل گرفت مدیرعامل باشگاه مس کرمان عنوان کرد: خوشحال هستیم توانستیم به تعهداتمان در سال گذشته عمل کنیم و قطعا در سال جدید نیز با آنچه که در تعهد ماست عمل خواهیم کرد تا انشالله تیم قدرتمند و بسیار خوبی را داشته باشیم.

وی افزود:شما نیز باید به تعهداتان در قابل مردم کرمان و هواداران باشگاه مس عمل کنید و بهترین بازی ها را از خودتان به نمایش بگذاریم. قطعا هدف باشگاه پشتوانه سازی جوانگرایی و صعود به رتبه های بالاست ولی این صعود و حضور در صدر جدول را به هر قیمتی نمیخواهیم بلکه با سیاست و برنامه ریزی باید پشتوانه سازی کنیم و سپس به صعود و صدر رسیده و آن مکان را حفظ کنیم وگرنه آسانسوری شدن اصلا مطلوب باشگاه بزرگی چون مس کرمان نیست. قطعا باید همه دست به دست هم بدهیم بتوانیم بهترین نتایج برای بسکتبال استان کرمان به عنوان تنها نماینده بسکتبال رقم بخورد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2319