باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 22:44:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شکست جوانان مس برابر سپاهان/برنامه بازی‌های این هفته تیم‌های مس

سه‌شنبه 27 شهریور ماه 1397 ساعت 11:49

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در آخرین بازی هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور،با نتیجه‌ی دو بر صفر در اصفهان بازی را به سپاهان واگذار کرد.

جوانان مس با این شکست، از دو بازی خود با سه امتیاز در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند تا بازی بعد خود را روز دوشنبه دوم مهر ماه و از ساعت 16 در ورزشگاه سلیمی‌کیا برابر تراکتورسازی تبریز برگزار نمایند.

اما دیگر تیم‌های باشگاه مس نیز در روزهای پیش رو به مصاف حریفان خود خواهند رفت وتیم فوتبال نونهالان مس کرمان روز جمعه 30 شهریور ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا بازی هفته‌ی دوم خود را برابر حافظ شیراز از ساعت 16 و 45 دقیقه برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز روز شنبه 31 شهریور ماه در انزلی به میدان می‌روند تا بازی هفته‌ی سوم خود را برابر ملوان در لیگ برتر برگزار نمایند.

روز یکشنبه اول مهر ماه تیم فوتسال دختران مس کرمان بازی هفته‌ی ششم خود را در سالن شهرداری کرمان از  ساعت 11 صبح برابر تیم شهرداری رشت برگزار خواهد کرد.

در همین روز و از ساعت 15 تیم فوتبال مس نوین نیز بازی دوم خود در لیگ دسته دوم کشور را در زمین شهرداری یا سلیمی‌کیا کرمان برابر شهرداری بم برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23187