باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:12:00
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازدید مقامات باشگاه از تمرینات هندبال/امید به افتخارآفرینی هندبال(عکس)

دوشنبه 26 شهریور ماه 1397 ساعت 09:23

مقامات باشگاه مس کرمان با حضور در تمرینات تیم هندبال مس کرمان از نزدیک برنامه‌های آماده‌سازی این تیم را مشاهده و با عوامل این تیم گفت و گو کردند.

در این بازدید آقای ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس به همراه آقای کهندل از دیگر اعضای این هیات و آقای یوسف‌آبادی قائم مقام باشگاه مس و همچنین آقای باژیان رئیس هیات هندبال کرمان حضور داشتند.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در این دیدار ضمن خسته نباشید به بازیکنان تیم هندبال مس که برای شروع رقابت‌های لیگ برتر خود را آماده می‌کنند، هندبال را یکی از رشته‌های ورزشی ریشه‌دار در کرمان برشمرد و گفت: خوشبختانه تیم‌های باشگاه مس در شروع کار خود در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند که امیدوارم با شروع رقابت‌های لیگ برتر هندبال، این نتایج خوب توسط این تیم باشگاه مس نیز ادامه پیدا کند.

آقای ابراهیمی با اشاره به حمایت باشگاه مس از رشته‌ی هندبال گفت: بدون شک این تیم شایسته که متشکل از جوانان ورزشکار کرمانی است شایستگی کسب مقام را دارد و ما امیدواریم در این فصل شاهد کسب یک افتخار بزرگ از سوی این تیم باشیم و با توجه به صداقت کاری که کادر فنی و مدیریتی این تیم دارد و همچنین تلاشی که من امروز در تمرینات از شما دیدم قطعا این اتفاق رخ دادنی است.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس با اشاره به اینکه مقامات باشگاه مس تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بیشترین حمایت ممکن از رشته‌های ورزشی مثل هندبال در کرمان صورت بگیرد، افزود: چه بهتر که سرمایه‌گذاری برروی ورزش جوانان در این شهر و استان بیشتر صورت بگیرد ومطمئن باشید که در حد توان ما از ورزش حمایت خواهیم کرد.

آقای یوسف‌آبادی قائم مقام باشگاه مس نیز در سخنانی کوتاه به بازیکنان تیم هندبال مس بابت قراردادهای آن‌ها اطمینان خاطر داد و از آن‌ها خواست که فقط ذهن خود را متمرکز بازی‌های خود در لیگ برتر هندبال کنند.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از روز 12 مهرماه آغاز خواهد شد و تیم هندبال مس در هفته‌ی اول این بازی‌ها در سبزوار به میدان می‌رود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23183