باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:10:49
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی پدیده ایلام و مس/بارش سنگ و بطری برروی چمن فاجعه بار!

شنبه 24 شهریور ماه 1397 ساعت 09:51

تیم فوتبال مس کرمان در حالی برابر پدیده ملکشاهی در ورزشگاه تختی ایلام به پیروزی 5بر0 رسیدکه شرایط بسیار سختی را به واسطه نوع میزبانی حریف تحمل کرد.

تیم مس برای تهیه بلیط برای سفر به ایلام سختی بسیاری کشید و به دلیل محدود بودن پروازها به این شهر مجبور شد پس از سفر به کرمانشاه، با یک سفر زمینی چند ساعته خود را به ایلام برساند.

ورزشگاه تختی ایلام کوچکترین امکاناتی را برای برگزاری یک بازی در سطح اول فوتبال ایران نداشت و رختکن و نیمکت‌های ذخیره این ورزشگاه وضعیت بسیار زننده‌ای را داشتند.

چمن ورزشگاه  تختی ایلام نیز در پائین‌ترین سطح کیفی ممکن بود و چاله‌های این ورزشگاه پیش از بازی با سنگ و ماسه پر شد!! اصلا مشخص نبود که مقامات فدراسیون فوتبال چگونه این ورزشگاه را برای میزبانی یک بازی سطح اول کشور تائید کرده بودند.

بازیکنان مس کرمان در زمان ورود به زمین به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان با شال‌های مشکی وارد زمین شدند.

همانند سرمربی تیم سام هیرمند در بازی قبلی تیم مس کرمان در جام حذفی،سرمربی تیم پدیده ملکشاهی ایلام نیز با لباس محلی شهر تیم خود در کنار زمین حاضر شده بود.

متاسفانه بعد از گل دوم تیم مس، شرایط ورزشگاه و میزبانی برای تیم مس سخت‌تر هم شد جایی که برخی هواداران تیم میزبان به سمت عوامل تیم مس سنگ وبطری پرتاب می‌کردند. ورزشگاه فاقد امکانات ایلام که از جایگاه تماشاگران مناسبی نیز برخودار نبود، در هیچ زمینه‌ای برای میزبانی از این بازی موفق عمل نکرد.

رضا نصری بازیکن تیم جوانان مس در این بازی اولین نمایش رسمی خود را با پیراهن تیم بزرگسالان مس به نمایش گذاشت ضمن اینکه شهسواری بازیکن جدید تیم مس نیز برای اولین بار در ترکیب ثابت مس در این بازی به میدان رفت.

شما عزیزان می‌توانید عکس‌های مربوط به وضعیت حواشی این بازی و همچنین گل‌های تیم مس در این مسابقه را در کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس mesfc@ ببینید.

همچنین کانال رسمی باشگاه مس در شبکه ایتا نیز راه اندازی شده است که از طریق آدرس https://eitaa.com/fcmeskerman به آن دسترسی خواهید داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23172