باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 21:59:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دست‌نشان: در بازی با ملکشاهی از بازیکنان کمتر بازی کرده استفاده می‌کنیم

چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397 ساعت 10:36

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از برنامه‌های خود برای استفاده از بازیکنان کمتر بازی کرده در لیگ یک، در بازی جام حذفی برابر پدیده ملکشاهی خبر داد.

نادر دست‌نشان درباره جام حذفی و تقابل این تیم با پدیده ملکشاهی ایلام اظهارکرد: ما در جام حذفی بازی به بازی جلو می رویم و سعی می کنیم در این بازی ها کاری کنیم که بچه ها درشرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی افزود: در این بازی حتی الامکان از بازیکنانی استفاده می کنیم که کم تر به آن ها فرصت بازی رسیده چون آن ها بازیکنان خوبی هستند که دلم می خواهد آن ها هم به شرایط خوبی در ادامه راه برسند. ما در این بازی به این فکر می کنیم که چطور بازیکنان خود را برای آمادگی بیش تر در لیگ یک آماده کنیم. الویت ما قطعا لیگ یک است و به این بازی به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می کنیم تا تیم ما محکی بخورد و در شرایط مسابقه قرار گیرد.

سرمربی تیم مس با اشاره به بازی‌های لیگ یک نیز گفت:درست است دوم جدول هستیم ولی الان جدول چیزی را مشخص نمی کند و ما باید بازی به بازی جلو برویم و مطمئنا هیچ تیمی به راحتی و بدون تلاش نمی تواند قهرمان شود بخصوص امسال که رقبای زیادی در لیگ حضور دارند که می تواند سد راه پیروزی هر تیمی باشد. به نظرم اگر تلاش کنیم و دقت کنیم و استمرار داشته باشیم می توانیم موفق باشیم.

نادر دست‌نشان در رابطه با گلایه خود از محمد میثاقی مجری برنامه فوتبال 120 و همچنین آشتی با یکی از کمک داوران فوتبال کرمان گفت: آشتی کردن من با داور چهارم دیدار فصل گذشته ملوان نفت مسجدسلیمان که در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول در همان سال گذشته و در دیدار با فجرسپاسی رقم خورد و آنجا من از دل ایشان این دلخوری را پاک کردم اما متاسفانه هیچ کس توجهی به آن نکرد. البته این دست اتفاقات در بازی های حساس طبیعی است و من هیچ توهینی به او نکردم و فقط گفتم که داور چهارم باتوجه به فشاری که هواداران روی او ایجاد کرده بودند تیم را تحت فشار گذاشت و برای همین بازی 2 صفر برنده را با نتیجه 2 2 به پایان رساندیم.

وی افزود: بعد از آن نتیجه ای که آخر بازی برای ما رقم خورد و بحثی که انجام شد گفتم این داور چهارم بود که در انجام وظایفش درست کار نکرده بود، که از این صحبت من فیلمی تهیه شده بود و به نمایش گذاشته شد. خیلی برنامه های تلویزیونی از این موضوع به نفع خودشان استفاده کردند علی الخصوص آقای میثاقی که بدشان نمی آمد بنده را زیر سوال ببرند. چطور صحبت من را دیده بودند اما گل دادنم در بازی با فجر را ندیده بودند؟!

او در ادامه گفت: از آنجا که ایشان جیرفت هستند در این بازی وقتی در ورزشگاه حضور پیدا کردن به رختکن آمدند و من بار دیگر از ایشان بابت صحبت هایمان در دیدار فصل گذشته از ایشان دلجویی کردم و پس از عکس یادگاری که با یکدیگر انداختیم آن را در صفحه اجتماعی ام گذاشتم تا دیگر آن موضوع از نظر همه تمام شده باشد و همه آن دعواها پایان یافت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23169