باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:10:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آغاز سفر مس برای بازی حذفی برابر پدیده ملکشاهی/دیدار با تیم دوم لیگ ایلام

چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397 ساعت 09:15

تیم فوتبال مس کرمان سفر خود را برای برگزاری جام حذفی ظهر امروز آغاز خواهد کرد تا روز جمعه پیش رو در ایلام به مصاف تیم پدیده ملکشاهی برود.

بازیکنان مس ظهر امروز راهی تهران می‌شوند و پس از یک روز اقامت در تهران، فردا راهی کرمانشاه می‌گردند تا آماده‌ی بازی ساعت 17 روز جمعه‌ی خود برابر حریف در ورزشگاه تختی ایلام شوند.  

نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان که پیش از این تاکید کرده بود رقابت‌های جام حذفی بیشتر جنبه‌ی تدارکاتی برای مس دارد و هدف این تیم قهرمانی در مسابقات نیست، چند بازیکن اصلی تیم از جمله مهدی اسلامی، فرزاد حسین‌خانی، حامد محمودی، پورمحمد و... را در این سفر به همراه نبرده است تا فرصت بازی به بازیکنان جوان تیم بیشتر برسد.

تیم مس که در مرحله‌ی قبل مسابقات با پیروزی برابر سام هیرمند به دور یک شانزدهم نهایی مسابقات رسید، در بازی این مرحله میهمان تیم دوم لیگ استان ایلام است.

تیم پدیده ملکشاهی که در رقابت‌های لیگ کشوری حضور ندارد، در بازی‌های فصل قبل لیگ ایلام پس از تیم شاهین ایلام در رده‌ی دوم قرار گرفت تا تیم قهرمان راهی لیگ دسته سه و تیم پدیده ملکشاهی نیز راهی جام حذفی شود.

این تیم در دوره‌های قبل جام حذفی نیز با قرعه‌ی استراحت و یا عدم حضور حریفانش مواجه شد تا خیلی بی‌دردسر راهی این دور از رقابت‌های جام حذفی شود.

وحید کیهانی – فرزاد بهرامی – امید افخمی – پیام ساری اصلانی کار قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23167