باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:13:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دکتر قرایی: برای تداوم این شور و شوق در خیابان‌های شهر تلاش می‌کنیم

شنبه 17 شهریور ماه 1397 ساعت 13:30

سرپرست باشگاه مس کرمان که در جریان بازی تیم‌های مس و اکسین بارها از سوی هواداران تیم کرمانی تشویق شد، تمام تلاش مجموعه‌ی باشگاه مس را تداوم این پیروزی‌ها دانست.

دکتر علی قرایی در پایان بازی تیم مس برابر اکسین گفت: روزی که توفیق خدمت در باشگاه  مس نصیب بنده شد اعلام کردم که نه در بلند مدت و یک یا دو ساله بلکه باید در کوتاه مدت با تمام تلاش خود و همکارانم تیمی ساخته و پرداخته شود که در همین مدت اندک به اوج آمادگی برسد.

وی افزود: خوشحالیم که به این هدف خود نزدیک شده‌ایم و امروز تیمی در زمین مسابقه می‌بینیم که هواداران و مردم کرمان به آن باور دارند و مجموعه‌ی تیم نیز با نتایج خوبی که کسب می‌کند، روز به روز اعتماد بیشتری را برای کسب موفقیت به خود جلب می‌کند.

سرپرست باشگاه مس با ابراز خرسندی از شادی و شور جوانان کرمانی از نتایج تیم مس گفت: هدف اصلی تیم همین رضایت هواداران است... در بازی با اکسین هزاران جوان کرمانی در ورزشگاه با شادی آن را ترک کردند و پس از مسابقه نیز مردم شهر در خیابان‌ها با شور و نشاط این پیروزی را جشن گرفتند که با دیدن این صحنه‌ها خستگی از تن همه‌ی عوامل خارج می‌شود چراکه هدف دیدن همین لبخند رضایت بر لب‌های مردم است و امیدواریم در این شرایط که مردم نیاز بیشتری به شور و انرژی دارند، تیم ما با کسب موفقیت‌های بعدی این موضوع را تداوئم بخشد.

دکتر قرایی با درود بر غیرت وتلاش بازیکنان و عوامل  تیم مس در بازی با اکسین گفت: حریف چند میلیارد هزینه‌ی بیشتر نسبت به ما داشت و با تمام امکانات خود برای کسب پیروزی به این بازی آمده بود اما غیرت بازیکنان مس بر هر موضوعی غلبه می‌کند و تیم ما با تلاش خود در این بازی نشان داد برای جنگ در هر زمین وحریفی آمادگی دارد.

ایشان در پایان تاکید نمود با تمسک به شهدا و توکل بر خدا ما با همین انرژی و انگیزه در بازی‌های بعدی به میدان می‌رویم تا خیلی زود جایگاه خود را در جدول مسابقات در بین تیم‌های بالای جدول تثبیت کنیم.   

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23152