باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 23:27:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حسین‌خانی:برای لیگ برتری شدن کمبودی نداریم/هواداران در بازی با اکسین هم یار ما باشند

سه‌شنبه 6 شهریور ماه 1397 ساعت 10:27

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر دکتر علی قرایی در راستای موفقیت این باشگاه گفت: سرپرست باشگاه مس کرمان بصورت همه جانبه حامی بازیکنان و کادر فنی است لذا این برد را از طرف تمامی بازیکنان به دکتر قرایی تقدیم کردیم.

 فرزاد حسینخانی افزود: برای لیگ برتری شدن هیچ کمبودی در نفرات باشگاه مس کرمان وجود ندارد زیرا اینک تیمی بسته شده که با برنامه ریزی مدیران این باشگاه جزو تیم های مدعی لیگ خواهد بود.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال مس کرمان با توجه به زمان اندک، حدود 25 روز که برای نقل و انتقالات و جذب بازیکنان در اختیار داشت، شاهکار و اقدامی چشمگیر در جذب کادر فنی و بازیکنان انجام داده و در این زمینه موفق عمل کرده است.

این بازیکن کرمانی تیم فوتبال مس گفت: بازی سختی با آلومینیوم اراک داشتیم زیرا این 2 تیم صنعتی انگیزه مناسبی برای صعود به لیگ برتر و کسب سه امتیاز این دیدار داشتند.

وی افزود: بنا به تشخیص کادر فنی، برنامه تیم فوتبال مس کرمان در تقابل با آلومینیوم اراک، برهم زدن سیستم و نظم تیم حریف و استفاده از فضاهای ایجاد شده بود که بازیکنان به خوبی این برنامه را در زمین پیاده کردند و توانستند یک گل در خانه حریف به ثمر برسانند و در ادامه این مسابقه بازیکنان مس کرمان از این گل جانانه دفاع کردند.

حسینخانی اضافه کرد: حضور مردم در جایگاه تماشاگران موجب دلگرمی، همکاری، هم افزایی و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان می شود و اینگونه موفقیت مقابل تیم فوتبال اکسین البرز حاصل می شود.

وی ضمن تشکر از حمایت هواداران کرمانی تیم فوتبال مس گفت: حضور چشمگیر مردم کرمان که یکصدا در نخستین بازی خانگی، تیم را حمایت کردند و این تیم نیز حمایت و حضور هواداران در ورزشگاه را با گلزنی و کسب سه امتیاز پاسخ داد.

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان با تاکید بر اینکه در بازی مقابل اکسین البرز مردم پرشورتر از گذشته در ورزشگاه شهید باهنر حضور داشته باشند و تیم مس کرمان را حمایت کنند افزود: این تیم با فوتبال خوب و تماشاگر پسند سه امتیاز را برای خوشحالی مردم شریف دیار کریمان کسب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال مس کرمان برای کسب سه امتیاز مقابل اکسین البرز به میدان می رود عنوان کرد: با اینکه نمی توان بطور قطع از آینده سخن گفت اما عزمی جدی در باشگاه مس کرمان برای صعود و پیروزی در بازی با اکسین البرز به وجود آمده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23116