باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:14:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی تیم فوتبال مس:تمام تمرکزمان بر بازی با گل‌گهر است

سه‌شنبه 23 مرداد ماه 1397 ساعت 12:49

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه بازی هفته اول را فراموش کرده‌ایم برتمرکز کامل تیم خود در بازی دوم این فصل برابر گل‌گهر سیرجان تاکید دارد.

نادر دست‌نشان درگفتگو با فرتاک ورزشی گفت: دیدار هفته اول تمام شده و الان تمام تمرکز و برنامه‌ریزی‌مان روی دیدار با گل‌گهر است. این تیم چند سال است با بازیکنانی که جذب می‌کند جزو تیم‌های مدعی لیگ دست اول است، اما به هر دلیلی نتوانسته به لیگ برتر صعود کند. علاوه بر این گل‌گهر تیم هم‌استانی ما هم به حساب می‌آید و این دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. ان‌شاالله بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم برنامه‌هایمان را در زمین پیدا کنیم.

وی در رابطه ب روند آماده‌سازی تیم خود برای ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک گفت: نکته مهم در اردوی پیش‌فصل کمبود زمان بود. تیم ما با توجه به دیر اضافه شدن من،‌ کمی با تأخیر کار خود را شروع کرد و به طور کلی 27 روز فرصت برای آماده‌سازی داشت. مطمئناً در همه موارد ایده‌آل نبودیم اما تلاش کردیم تا آماده شویم. مسئولان تیم هم تمام توان خود را به کار گرفتند تا شرایط را فراهم کنند، ان‌شاالله وضعیت حمایت‌ها بیشتر شود و ما بتوانیم در انجام برنامه‌ها موفق شویم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23071