باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:17:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

توضیح در رابطه با قطعی برق رختکن تیم شهرداری ماهشهر

سه‌شنبه 23 مرداد ماه 1397 ساعت 12:09

اتفاقی که در جریان بازی تیم‌های مس کرمان و شهرداری ماهشهر در برخی از رسانه‌ها انعکاس یافت، حضور تیم شهرداری ماهشهر در بین دونیمه بازی در چمن ورزشگاه به جای رختکن این تیم بود.

برخی از رسانه‌ها برای این موضوع به قطعی برق رختکن تیم شهرداری اشاره کردند و در این زمینه موضوعاتی را طرح کردند که قابل توضیح می‌باشد.

در این زمینه لازم به بیان است، شرح واقعه که فیلم‌های آن نیز موجود است بدین شکل بود که پس از ورود بازیکنان تیم شهرداری به رختکن تیم خود در پایان نیمه اول، فیوز آن بخش از ورزشگاه که شامل رختکن تیم شهرداری می‌شد به دلیل نقص فنی پرید و در فیلم منتشر شده برروی کانال تیم شهرداری ماهشهر نیز مشخص است که عوامل ورزشگاه بلافاصله در رختکن این تیم برای رفع نقص حضور پیدا کردند.این در حالی است که تیم شهرداری ماهشهر پس از دو سه دقیقه ازحضور خود در رختکن به زمین چمن برمی‌گردند و رختکن را ترک می‌کنند.

ناظر فدراسیون نیز بلافاصله بعد از این ماجرا در صحنه حضور پیدا می‌کند و با وصل شدن سریع برق متوجه اتفاقی بودن این ماجرا می‌شود و همانگونه که در فیلم منتشر شده در کانال باشگاه مس مشخص است، برق رختکن تیم شهرداری بعد از 5 دقیقه با رفع نقص وصل می‌شود و با توضیح و عذرخواهی مقامات ورزشگاه از تیم شهرداری ماهشهر آن‌ها اعلام می‌کنند که تیم در چمن جهت استراحت مستقر شده است و با پذیرش عذرخواهی از سوی آن‌ها ماجرا به اتمام می‌رسد.

وصل شدن سریع برق رختکن تیم شهرداری سبب شد که داوود مهابادی سرمربی این تیم نیز در پایان بازی در صحبت‌های شخصی با عوامل تیم مس اذعان به این نکته کند که باور دارد تعمدی در ماجرا نبوده است.

بهرشکل در هفته‌ی اول بازی‌های لیگ یک اتفاقات غیرمنتظره‌ای از این دست در ورزشگاه‌های کشور محتمل می‌باشد و برخلاف برخی صحبت‌ها هیچ برنامه‌ی قبلی در این زمینه درکرمان وجود نداشت و هرچند کرمانی‌ها بابت قطعی برق چند دقیقه‌ای رختکن از تیم حریف عذرخواهی کردند اما از انصاف به دور بود که برخی این ماجرا را تعمدی جلوه دادند. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23069