باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:50:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نادر دست‌نشان: در هفته‌های آتی فوتبال بهتری هم بازی خواهیم کرد

دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 10:24

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر شهرداری ماهشهر ضمن ابراز رضایت از کسب پیروزی، توانایی‌های تیم خود را فراتر از بازی هفته اول دانست.

نادر دست نشان در پایان این بازی گفت: این دیدار یک بازی سنگین بود و تیم ماهشهر بسیار منسجم ظاهر شد. ما چند بازیکن خود را هم در اختیار نداشتیم که این بر کار ما اثر گذار بود. فکر می‌کنم بچه ها به دلیل اینکه فشار به خاطر بازی اول‌مان بود استرس داشتند‌ وگرنه شرایط بهتری را برای ارائه بازی و فوتبال زیباتر داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه دفاع‌مان اجازه نداد که تیم حریف موقعیتی ایجاد کند و ارسالی از ضربات کاشته داشتند که آرمان شهداد نژاد دروازه‌بانی مطمئنی را انجام داد و خط دفاع ما خیلی منسجم بود. خلاصه اینکه از تمام بچه ها راضی هستم با توجه به اینکه از شرایط ایده آل‌مان خیلی فاصله داریم.

دست نشان در رابطه با داور بازی عنوان داشت: اوایل فصل داوران جوان را برای بازی ها انتخاب می کنند تا برایشان یک تجربه بشود و بتوانند در ادامه قضاوت کنند. داور امروز داور خوبی بود اما فکر کنم به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد که فکر کنم آن هم از کم تجربگی داور بود مثل بچه‌هایمان که کم تجربه هستند و ان شاء الله که بهتر شود و تماشاگران از ته دل تشویق کردند و امیدوارم که بیش‌تر آن ها را در ورزشگاه ببینم.

سرمربی مس کرمان با تقدیر از حمایت همه جانبه هواداران مس در این بازی گفت: ما برای شادی این هواداران و تداوم سربلندی آن‌ها اینجا حضور داریم و به تلاش خود ادامه می‌دهیم. امیدوارم در بازی‌های آتی با تعداد بیشتری از هواداران موفقیت‌های خود را در زمین مسابقه ثبت کنیم. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23066