باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:33:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان-شهرداری ماهشهر/ب بسمه‌‌الله مس برای شلیک به قلب آرزوها

یکشنبه 21 مرداد ماه 1397 ساعت 12:22

تیم فوتبال مس کرمان عصر امروز اولین قدم خود را برای رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک کشور برمی‌دارد...

قدمی بسیار مهم که همه منتظر برداشتن آن به محکم‌ترین شکل ممکن هستند... قدمی که ثابت می‌کند مس دراین فصل از همان ابتدا عزم خود را برای شلیک توپش به قلب آرزوها جزم کرده است.

امروز چشم کرمانی‌ها دوست دارد قصه‌ای جدید از داستان تیم فوتبال مس را ورق بزند... قصه‌ای که از ب بسمه‌الله آن شادی و افتخار ثبت می‌شود تا نون پایانش که در یک همگامی محض ما را به یک پایان خوش بفرما می‌زند.

با استئانت از یاد و خاطره شهدای گرانقدر به خصوص شهید حججی، از امروز همه قلم‌ها... همه قدم‌ها...همه فریادها... همه نگاه‌ها یک دست می‌شود برای بالا بردن مس و گل‌هایی که جاده سه امتیازی ما را برای قله تزئین می‌کند.

نارنجی پوشان مس کرمان امروز با این لیست 20 نفره به مصاف رقیب ماهشهری خود می‌روند:

  آرمان شهدادنژاد
سجاد گراییلی
فرزاد حسین خانی
حامد محمودی
وحید اسماعیل بیگی
امین جهان کهن
محمدرضا پورمحمد
مهرداد قنبری
میلاد محمدی
فرشید علوی
رضا ستاری
شروین بزرگ
سجاد حیدری
حسین حیدری
امیر زلیکانی
مهدی تیکدری
میلاد باقری
امیر حسین عسگری
عیسی پرتو
کیان عباسپور

تیم‌های مس و شهرداری ماهشهر در فصل قبل بازی‌های لیگ یک نیز به مصاف هم رفتند که در بازی رفت در ماهشهر دوتیم به تساوی بدون گل رسیدند و در بازی برگشت تیم مس در کرمان با یک گل حریف خود را شکست داد.

مس کرمان و شهرداری ماهشهر درحالی روز یکشنبه 21 مردادماه در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف هم خواهند رفت که در طرفی نادر دست نشان حضور و در سمت دیگر داوود مهابادی. مربیانی که سالیان سال است در فوتبال ایران حضور دارند و تقابل‌های رو در رویشان همواره جذاب و دیدنی بوده است.

دست نشان و مهابادی تاکنون 4 بار به تقابل با یکدیگر پرداختند. بازی استقلال اهواز با نساجی اولین تقابل آنها بود. در جایی که مهابادی موفق شد باهدایت استقلال اهواز 2-1 نساجی را با هدایت دست نشان شکست دهد. دومین تقابل آنها مربوط به حضور مهابادی بر روی نیمکت آلومینیوم اراک برمی‌گردد. آلومینیوم تحت هدایت مهابادی مقابل صنعت نفتِ دست نشان ره به جایی نبرد و با تساوی 2-2 متوقف شد.

مهابادی و دست نشان فصل قبل نیز دو بار رو در روی هم قرار گرفتند. سومین تقابل تاریخ این دو مربی در انزلی رخ داد. مهابادی روی نیمکت برق جدید نشسته بود و دست نشان هدایت ملوان را برعهده داشت. آن بازی را دست نشان 1-0 از مهابادی برد. چهارمین تقابل تاریخ جذاب‌تر از قبل بود. دست نشان با ملوان موفق شد مهابادی را 3-0 شکست دهد. مهابادی سرمربی نساجی بود و همان باخت، سبب شد تا به درب خروج باشگاه نساجی نزدیک شود.

به هر حال از چهار تقابل این دو سرمربی؛ دو پیروزی برای دست نشان، یک پیروزی برای مهابادی و یک دیدار نیز به تساوی ختم شده است. باید منتظر نشست و دید که در پنجمین تقابل تاریخ این دو سرمربی، دست نشان مقابل مهابادی هتریک خواهد کرد یا مهابادی دبل می‌کند و در کسب پیروزی مقابل دست نشان با او به برابری خواهد انجامید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23062