باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 03:42:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تمجید مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک از آماده‌سازی ورزشگاه باهنر

دوشنبه 15 مرداد ماه 1397 ساعت 13:49

مسئول برگزاری لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: عزم دکتر قرایی، مدیر باشگاه مس کرمان برای آماده‌سازی ورزشگاه باهنر ستودنی است. هیئت فوتبال استان هم همکاری خوبی با دوستان باشگاه مس کرمان داشته است.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با برنا در خصوص سفر به کرمان اظهار داشت: با توجه به بازدیدهایی که ما دیشب از دو ورزشگاه شهدای مس در رفسنجان و ورزشگاه شهید باهنر در کرمان داشتیم باید بگویم که ورزشگاه رفسنجان مراحل نصب چمن مصنوعی جدید را پشت سر می‌گذارد که حدودا چهل درصد از این کار انجام شده است.

او افزود: با علم به این که مس رفسنجان در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته یک میزبان نیست، احتمال دارد چمن به بازی هفته دو برسد و ممکن هم هست که نرسد. منتها این ورزشگاه نیازمند یک بازدید مجدد است.

محموزاده در مورد نور ورزشگاه شهدای مس در رفسنجان عنوان کرد: نور این ورزشگاه کمتر از استانداردهای ماست. نور ورزشگاه در لیگ دسته یک باید بین 700 تا 800 لوکس باشد که متاسفانه 400، 500 لوکس بود. البته در رفسنجان عنوان می‌کردند که نور ورزشگاه کامل تنظیم نیست پس باید قبل از برگزاری هفته دوم بازدید مجدد شود.

او ادامه داد: در حال حاضر این ورزشگاه شرایط میزبانی را ندارد اما با تلاشی که می‌شود امیدواریم به هفته دوم برسد.

محمودزاده در مورد بازدیدش از ورزشگاه شهید باهنر کرمان گفت: باید بگویم که عزم مدیران باشگاه مس کرمان برای آماده‌سازی ورزشگاه باهنر ستودنی است. هیئت فوتبال استان هم همکاری خوبی با دوستان باشگاه مس کرمان داشته است.

او اضافه کرد: من دیشب حدودا ساعت دوازده‌و‌نیم شب در این استادیوم بودم، نور ورزشگاه بسیار خوب است و چمن هم مراحل آماده‌سازی‌اش تقریبا تمام شده است. بحث رول کردن طی چند روز آینده به پایان خواهد رسید و امیدواریم که این ورزشگاه به بازی هفته اول برسد.

محمودزاده با بیان اینکه چمن ورزشگاه باهنر قابل مقایسه با فصل گذشته نیست، اظهار داشت: مدیران باشگاه مس کرمان قول دادند تا از فرصت تعطیلات نیم‌فصل استفاده کنند و کیفیت چمن را از اینی که هست هم بالاتر ببرند.

مسئول برگزاری لیگ دسته یک فوتبال کشور افزود: جا دارد از هردو باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان تشکر کنم.

او در مورد فصل جدید مدیریت در هیئت فوتبال استان کرمان که از اریبهشت ماه آغاز شده، گفت: جا دارد از زحمات آقای حاج‌جعفری تشکر کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی می‌کنم و به آقای دکتر قرایی هم خیرمقدم بگویم.

محمودزاده ادامه داد: ایشان یک نیروی جوان و بسیار فعالی هستند که می‌توان گفت باحضور ایشان یک خون تازه‌ای در رگ‌های فوتبال استان کرمان تزریق شده است.

او با اشاره به پویا بودن هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: این فعال بودن را در این کارگاه آموزشی که در کرمان هم برگزار شد مشاهده می‌کنید.

محمودزاده اضافه کرد: با توجه به این که بنده مسئولیت کمتیه نقل‌وانتقالات را هم برعهده دارم آقای دکتر قرایی از این فرصت استفاده کردند و یک دوره آموزشی در مورد آخرین ضوابط، مقررات و تغییرات قوانین نقل‌وانتقلات و برگزاری لیگ دسته یک برای باشگاه‌های استان برگزار کردند.

او بر تعامل باشگاه‌ها با هیئت فوتبال استان تاکید و عنوان کرد: باشگاه‎ها باید با هیئت فوتبال استان تعامل داشته باشند و یکی از شروط موفقیت هیئت فوتبال استان و سازمان لیگ تعامل با باشگاه‌هاست که خواسته‌های هیئت فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر استانداردسازی و حرکت به سمت توسعه فوتبال چه در بخش سخت‌افزاری و چه در بخش نرم‌افزاری است.

محمودزاده افزود: امیدواریم باشگاه‌های استان کرمان با توجه به عملکرد بسیار درخشانی که در این مدت کم داشته، بتوانند تعامل هرچه بیشتر را برقرار کنند. 

او در پایان گفت: بنده به کادر مدیریتی جدید هیئت فوتبال استان خیلی امیدوارم آینده بسیار خوبی را برای فوتبال استان وسیع کرمان متصور هستم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=23044