باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:23:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

عباسپور: باشگاه مس همیشه لایق طلایی شدن است

دوشنبه 8 آبان ماه 1396 ساعت 11:02

تیم دختران تیراندازی با کمان باشگاه مس در رقابت‌های لیگ برتر این فصل دست به کار بزرگی زد و عنوان قهرمانی این مسابقات را در بخش کامپوند از آن خود کرد تا یک جام خوشرنگ را با خود به کرمان و ویترین افتخارات باشگاه مس بیاورد.

سمیه عباسپور کماندار ملی‌پوش و پرافتخار کشورمان که کاپیتانی و سرپرستی این تیم را نیز برعهده داشت، موفقیت تیم خود را حاصل تلاش و انگیزه‌ی بالای تیراندازان دختر تیم مس دانست.

عباسپور در رابطه با رقابت‌های هفته‌ی آخر گفت: با توجه به اینکه امتیازات تیم‌ها بسیار نزدیک و فشرده بهم بود و ما با دو تیم ذوب‌آهن و پتروگراد رقابت میلی‌متری برای قهرمانی در هفته‌ی آخر داشتیم، استرس بازی‌های هفته‌ی پایانی بسیار بالا بود.

تیرانداز باشگاه مس افزود: در هفته‌ی آخر که اتفاقا به میزبانی تیم پتروگراد برگزار شد، تیراندازان تیم ما بسیار باانگیزه و با تمرکز تیرهای خود را شلیک کردند و با توجه به چند امتیازی که تیم ما نسبت به رقبایش عقب بود، به جرات می توانم بگویم که جام قهرمانی را از دهان شیر شکار کردیم و کار بزرگی از سوی اعضای تیم ما انجام شد که باید به نفرات تیم خود و کادر فنی تبریک بگویم.

وی با تشکر از مقامات شرکت ملی صنایع مس آقایان مرادعلیزاده و دلاوری و همچنین آقای مسعودزاده مدیرعامل باشگاه مس به واسطه‌ی حمایت‌های خوب از تیم تیراندازی با کمان باشگاه مس گفت: باشگاه مس شایسته است که در همه‌ی زمینه‌ها طلایی باشد و خوشحالیم که با این قهرمانی خود تا حدودی توانستیم جواب حمایت‌های صورت گرفته از تیم خود را بدهیم.

عباسپور که چندی پیش در مسابقات جهانی تیراندازی معلولین نیز طلایی شده بود، هدف خود را تداوم افتخاراتش تا بازی‌های پارالمپیک توکیو اعلام کرد و گفت: خوشبختانه روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و روی فرم قرار دارم و امیدوارم که این شرایط تا پارالمپیک 2020 تداوم داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2301