باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:45:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مسی‌های ب با روحیه به فکر ادامه لیگ دو(عکس)

شنبه 29 مهر ماه 1396 ساعت 12:16

تیم فوتبال مس ب پس از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی تیم خود دید و رضا ترکزاده را به عنوان سرمربی برروی نیمکت نشاند، دچار تحولات مثبتی شد و از نظر روحی به شدت اوج گرفت.

این تیم در دو بازی اخیر خود یک پیروزی قاطع در تهران کسب کرد و برابر تیم مدعی داماش نیز به تساوی بدون گل رسید. با توجه به اینکه سه امتیاز بازی هفته‌ی آینده برابر فولاد یزد نیز به دلیل انصراف این تیم از مسابقات به حساب مس واریز شده است، این تیم عملا از سه بازی قبلی خود هفت امتیاز کسب کرده است تا از نظر امتیازی نیز کاملا متحول شود و خود را به تیم‌های بالای سر خود نزدیک کند.

مسی‌های ب که می‌دانند برای فرار از منطقه‌ی خطرناک جدول باید سریع‌تر دست بجنبانند، در روزهای گذشته و با اتفاقات خوبی که در این تیم رخ داده است، بسیار پر روحیه و شاداب تمرین می‌کنند و آماده‌ی بازی‌های هفته‌ی آینده برای گریز از منطقه‌ی سقوط هستند.

رضا ترکزاده سرمربی این روزهای مس ب در رابطه با شرایط تیم خود می‌گوید: یک روز قبل از دیدار با گل ابریشم تهران یک تیم بحران زده را تحویل گرفتم ، در اولین دیدار گل ابریشم تهران را با 3 گل شکست دادیم و بعد از چند باخت به پیروزی رسیدیم.

ترک زاده ادامه داد: بعد از این بازی میزبان داماش گیلان بودیم و در این دیدار برای برد پا به زمین مسابقه گذاشتیم، در این بازی از چند بازیکن امید استفاده کردیم که نمایش خوب و قابل قبولی از خود نشان دادند و چندین موقعیت گل را از دست دادیم.

سرمربی تیم مس ب کرمان بیان داشت: تیم داماش گیلان تیم خوب گروهمان است اما در این دیدار شانس آوردند که از شکست گریختند. بازیکنان جوانی را در اختیار داریم که در نیم فصل دوم با این جوانان یک تیم مدعی خواهیم بود در کل خوشحال و راضی هستم که از دو دیدار چهار امتیاز را کسب کرده ایم. مطمئن باشید این تیم آینده ای روشن خواهد داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2271