باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 10:11:08
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اولین مصاف شهرداری ماهشهر و مس/بازی را از کانال تلگرامی باشگاه دنبال کنید

چهارشنبه 12 مهر ماه 1396 ساعت 12:16

در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، از ساعاتی دیگر تیم‌های شهرداری ماهشهر و مس کرمان اولین رویارویی تاریخ خود را انجام می‌دهند.

این بازی از ساعت 16 و 30 دقیقه به میزبانی تیم شهرداری و در ورزشگاهی خالی از تماشاگر آغاز خواهد شد.

لیست 18 نفره‌ی تیم مس کرمان در این بازی شامل: حمید عرفانی - رامین شکیبا - رامتین سلیمان زاده - احمد حیات منش - میلاد باقری - فرهاد سالاری - مهدی تیکدری - محمد خلیلی - نعمت بخشی پور - احسان پورشیخعلی - محمد علیزاده - رضا ستاری - میلاد محمدی - علیرضا قاسمی - امین کاظمیان - کیانوش میرزایی - یاسر فیضی - شاهرخ غلامرضاپور می‌باشد.

این بازی به قضاوت محمد ملکی و با کمک‌های محسن سلطانی و رحیم حاجیلو برگزار خواهد شد.

ملکی متولد هجدهم بهمن ماه سال 1355 از زمان قضاوت خود 52 مسابقه را در فوتبال ایران داوری کرده است که در این بازی‌ها 252 کارت زرد و 21 کارت قرمز را از جیب خود خارج کرده است.

او سابقه‌ی قضاوت یک بازی مس در سال 1384 را نیز دارد که بازی بین تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان در کرمان را قضاوت کرده بود.

محمد ملکی از سال 1385 در حال قضاوت در لیگ برتر بوده و آخرین درجه داوری اش ملی (1381) است. ملکی از سال 1371 که مدرک درجه 3 خود را اخذ کرد فعالیت حرفه ایش را آغاز کرده است.

ملکی دارای مدرک کارشناسی در رشته تربیت بدنی است و در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج فعالیت می کند.

این دیدار که در شهر ماهشهر برگزار می‌شود، پخش مستقیم نخواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند جریان این بازی را به صورت لحظه به لحظه از کانال رسمی تلگرامی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc@ دنبال نمایند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2223